Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:25:14 GMT

مشهد قابلیت تبدیل شدن به شهر گفت و گو را دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۳۳۷

مشهد قابلیت تبدیل شدن به شهر گفت و گو را دارد

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امام رضا (ع) امام گفت و گو بود و در برگزاری مناظرات علمی و کرسی‌های آزاداندیشی در دوران خود بر مبنای اندیشه‌های ناب اسلامی و اصل گفت و گو رسالت خود را انجام می‌داد.
وی اضافه کرد: در این شهر که منسوب به امام هشتم است در عمل باید در گفت و گو و تعامل پیشتاز باشیم و دهه کرامت نیز فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ رضوی است و باید از این فرصت برای معرفت شناسی فرهنگ رضوی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در ایام دهه کرامت با بسیج تمام دستگاه‌ها باید نشاط و سرور در سطح شهر فراگیر باشد چنانکه ۱۴۰ وقف نامه در مرکز اسناد آستان قدس رضوی در باب برگزاری مراسم نشاط و سرور در این ایام وجود دارد که گواه بر اهمیت این اعیاد است.
حیدری از رونمایی منشور حقوق شهروندی که در کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد تدوین شده در هفته آینده خبر داد و افزود: در این منشور عناصر فرهنگ رضوی مستند بر اسناد بالادستی لحاظ شده است، شهر مشهد متعلق به همه است و باید حقوق همگان در این شهر لحاظ شود لذا سعی شده این منشور به عنوان سند کاملی برای رفتار و عمل مدیران شهری مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر ادامه داد: در کنار پروژه‌های عمرانی در شهر، فعالیت‌های نرم افزاری برای شفافیت و هوشمند سازی نیز در شهر دنبال می‌شود که مردم باید در جریان این امور قرار گیرند.
او افزود: به زودی نخستین منطقه شهرداری الکترونیک در منطقه ۱۲ شهر مشهد رونمایی می‌شود و موضوع هوشمندسازی با جدیت ادامه می یابد.
کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه شهری است.
۷۵۰۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود