Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:18:20 GMT

آغاز اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۳۹۵

آغاز اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در کرمانشاه

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زده استان از امروز اجرایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مرتضی مرادی صبح امروز دوشنبه در جلسه طرح همبستگی ملی اظهار داشت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زده در استان کرمانشاه از امروز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح که با هدف کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور مطرح شد با کمک مردم و خیرین می‌تواند نتایج بسیار اثر بخشی را به دنبال داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح با محوریت مساجد برنامه ریزی شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا با دعوت از مؤمنین و اهالی محله دعوت می‌شود که در ساخت یک یا چند واحد مسکونی کمک کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در این راستا از کسبه و بازاریان دعوت شده که جهت تأمین کالاهای اساسی تمام همت خود را به کار بگیرند.

به گفته این مسئول، استان کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در راستای یاری رساندن به محرومین و مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل است.

وی عنوان کرد: مسئولیت بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل وظیفه دولت است و بسیج و سپاه در این زمینه تمام همت خود را به کار گرفته که کمک کند.

مرادی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص پای کار آمدن مسئولین در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها تنها راه مقابله و برون رفت از مشکلات خدمت به مردم است بخصوص افرادی که در سیل و زلزله آسیب دیدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین برکاتی که این طرح به دنبال دارد این است با همبستگی و وحدت ملی یک سرمایه اجتماعی رقم خواهد خورد تا آسیب دیدگان احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده