Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و با حضور سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد. 

رضا آقاعلیخانی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در این جلسه، اظهار داشت: پرهیز از هر نوع سیاه‌نمایی و ایجاد ناامیدی در جامعه از اهم مواردی است که همه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  چرا که، چه در وهله انتخابات و چه در پیش از آن، دشمنان، امید و نشاط عمومی جامعه را هدف گرفته و در تلاش است تا با تزریق یاس و ناامیدی در جامعه، ملت ایران را از انقلاب و نظام‌شان ناامید کنند. 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، تصریح کرد: بر همین اساس، باید تلاش کنیم تا با ایجاد نشاط در جامعه و بهبود روزافزون شرایط کشور، دشمن را از اهداف خصمانه آن، نا‌کام کنیم و البته، مردم فهیم ایران نیز اشراف خوبی بر این خصومت‌های چهل سال گذشته استکبار جهانی داشته و خواهند داشت.

علیخانی، خاطرنشان کرد: گردهمایی فرمانداران سراسر کشور نیز در روزهای پایانی هفته جاری برگزار شده و تشکیل کمیسیون‌های تخصصی ۹گانه در ذیل این گردهمایی نیز فرصت مغتنمی خواهد بود تا هر فرماندار از باب تخصصی که داشته در هریک از کمیسیون‌ها عضو شده و به دانش‌افزایی در حوزه‌های مهم بپردازد. 

وی، عنوان داشت: در همین رابطه نیز در صورت وجود ابهام در امر انتخابات و روند قانونی برگزاری آن برای فرمانداران، می‌توان مسائل را مطرح کرده و ضمن آگاهی‌بخشی در این خصوص، به وحدت رویه‌ای در مجموعه استان تهران برسیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری یادآور شد: مبنای عمل مسئولان انتخابات، قانون و رعایت اصل بی‌طرفی بوده و باید از رفتار سلیقه‌ای و اجتهاد فردی پرهیز کرده و بر این مهم تحت هر شرایطی تاکید داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان تهران در پایان نیز تاکید داشت: شهرستان‌های تهران، ری، اسلامشهر، رباط‌کریم و ملارد، فرمانداری‌هایی هستند که جلسات هیئت اجرایی خود را برگزار کردند و سایر شهرستان‌ها نیز باید در اسرع زمان، نسبت به برگزاری این جلسات، اهتمام داشته باشند. حتی پیش از آغاز جدی برنامه‌های اصلی اجرایی انتخاباتی، هیُت‌های اجرایی شهرستان‌ها باید طی تشکیل جلسات به مرور بند به بند قانون انتخابات بپردازند تا شاهد اشراف حداکثری مسئولین بر نص صریح قانون در روند انتخاباتی سالم، پرشکوه و مردمی باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران اسلامشهر انتخابات جامعه قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند