Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@03:58:15 GMT

تلاش دهیاران در سیل اخیر قابل تقدیر بود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۶۱۸

تلاش دهیاران در سیل اخیر قابل تقدیر بود

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در روز یکشنبه ۱۶ تیرماه در همایش روز دهیار ضمن تقدیر از عملکرد خوب دهیاران در کمک به مناطق سیل زده استان گفت؛ در سیل فروردین ماه با همت مسئولان و همراهی مردم  توانستیم عملکرد نمونه ای را در کشور به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد؛ در سیل فروردین ماه با پای کار آمدن قوی مسئولان و همراهی خوب مردم و پیشگیری به موقع توانستیم عملکرد نمونه ای را در کشور به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی افزود؛ در مراحل مختلف سیل ، ارتش و سپاه و هلال و احمر و بنیاد ها و مردم ... همه پای کار بودند و علی رغم اینکه بیشترین بارندگی را در کشور داشتیم اما حتی یک زخمی نداشتیم.

وی گفت؛ ظرف ۲۴ ساعت راه فرعی و ظرف ۴۸ ساعت پل وحدت آباد ماژین که بر اثر سیل خراب شده بود  برقرار شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه در فررودین ماه در زمان سیل بیش از ۳۶ هیئت بلند پایه کشوری و لشکری  به ایلام آمدند گفت؛ تمام تلاش ما این بود که صدای مناطق سیل زده استان را به گوش مسئولان کشور برسانیم تا الان ایلام جزو ۴ استان اصلی سیل زده کشور باشد. 

وی افزود: سیل علی رغم اینکه خسارت هایی وارد کرد اما اعتبارات خوبی برای استان تصویب شد،  ۹۹ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی ، ۳۹۰ میلیارد تومان  برای بخش زیرساخت ها  و بنیاد مسکن هم تا الان ۴۰ میلیارد بلاعوض و ۸۰ میلیارد تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد : یکی از اتفاقات بسیار مهم که شدیدا نیاز به وحدت دارد اربعین است چراکه اربعین یک حماسه مهم سیاسی و اجتماعی در سطح جهان است.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که سفر رئیس جمهور به پیشنهاد خود ما مقرر شد که بعد از اربعین انجام شود گفت؛ در این سفر سرمایه گذاران بخش خصوصی و بنیادها و نهادها مختلف پای کار می آیند و این فرصت خوبی برای ارائه طرح ها و پروژه های مهم استان است.

وی افزود : در این سفر پروژه های زیادی  از جمله افتتاح پروژه شیرین سازی و کلنگ زنی خط راه آهن ایلام انجام می شود که این می تواند نقطه عطفی در تاریخ ایلام باشد.  

نماینده عالی دولت در استان از  دهه فجر و انتخابات بعنوان دو رویداد مهم در پیش روی استان یاد کرد و گفت؛ این دو رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی  ضمن دعوت از همه برای حضور گسترده در پای صندوق های رای، اضافه کرد؛ در انتخابات مجری هستیم و طرفدار کسی نیستیم و به همه قول می دهم که انتخابات سالمی را برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی جهان دهه فجر سیاسی و اجتماعی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی