Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@06:08:26 GMT

عبدی: کارهای تیمی را از بخش دفاعی آغاز کردیم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۷۷۸

به گزارش ایلنا،حسین عبدی درباره 2 بازی درون اردویی مقابل تیم رده سنی امید عقاب گفت: هدفمان از برگزاری این بازی این بود که بازی قوی‌تری را نسبت به شرایط سنی بازیکنانمان داشته باشیم و در بازیهای درون اردویی آتی هم همین رویه را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی، کارهای تیمی را از حالت دفاعی آغاز کردیم و هدفمان از دو بازی مقابل تیم عقاب محک خوردن بازیکنان بود و با توجه به نتایج رقم خورده، خوشبختانه هر دو تیمی که در قالب تیم نوجوانان در اردو داریم، عملکرد خیلی خوبی از خودشان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی اول که گلی دریافت نکردیم و در بازی دوم هم در واقع بازیکن خودمان روی یک اتفاق یک پنالتی به تیم حریف داد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: بازیکنانمان در هر دو مسابقه روند خوبی داشتند و اکثر بازیکنان حدود 60 – 70 درصد از حالت های دفاعی که از آنها خواستم را انجام دادند. ازنظرم با انجام چند بازی دیگر به حداقل اشتباهات خواهیم رسید.

وی در پایان با اشاره با دیگر بازیهای درون اردویی درنظر گرفته شده برای تیم نوجوانان گفت: تا پیش از اعزام به تورنمنت چین احتمالا 3 بازی دیگر داشته باشیم، این بازیها سنگین و البته لازم است. امیدوارم با قطعی شدن این بازیها ، بازیکنان بتوانند خودشان را با شرایط سنگین تطبیق بدهند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین عبدی تیم ملی نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد