Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده زلزله استان خوزستان در استان اصفهان هیچ خسارتی نداشته و در حد احساس تکان و لرزش در بعضی از ساختمان‌ها به علت نزدیک بودن فاصله هوایی دو استان به یکدیگر است. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به زلزله احساس شده در اصفهان، اظهار داشت: از آنجایی که فاصله هوایی بین استان اصفهان و استان خوزستان بین 150 تا 200 کیلومتر است، عده‌ای از هم‌استانی‌ها لرزشی را در ساختمان‌های خود احساس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام تیم امداد هوایی هلال‌احمر خوزستان به مسجدسلیمان جهت امداد‌رسانی به زلزله‌زدگانتاکنون خسارتی از زلزله در استان لرستان گزارش نشده استاعزام ارزیاب به مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان؛ میزان خسارت هنوز در دسترس نیست

وی افزود: براساس بررسی‌های به عمل آمده این زلزله در استان اصفهان هیچ خسارتی نداشته و در حد احساس تکان و لرزش در بعضی از ساختمان‌ها به علت نزدیک بودن فاصله هوایی دو استان به یکدیگر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به استان خوزستان در امر امدادرسانی در زلزله اعلام آمادگی کرده‌ایم، گفت: ما آماده امدادرسانی به این استان در صورت اعلام نیاز هستیم.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است