Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز ویک، «جف مرکلی» سناتور دموکرات ایالت اورگان ضمن انتقاد از شرایط بازداشتگاه‌های مرزی این کشور برای کودکان، اعلام کرد آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، مالکیت بزرگترین زندان کودکان در تاریخ آمریکا را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکلی در مصاحبه با ان بی سی نیوز از قانون اخیر اختصاص بودجه اضافی ۴.۶ میلیارد دلاری به وزارت امنیت داخلی برای مقابله با بحران مهاجران غیرقانونی انتقاد کرد و گفت: هیچ کاری برای تغییر سیاست محاصره کودکان مهاجر در مرز آمریکا و مکزیک انجام نشده است. هیچ اقدامی برای تغییر سیستم بازداشتگاه هومستید [بازداشتگاهی در کالیفرنیا] که ۳۲۰۰ کودک مهاجر در آن وجود دارد و بزرگترین زندان کودکان در تاریخ آمریکاست، انجام نگرفته است.

این سناتور در ادامه گفت: روزانه ۷۵۰ دلار برای بستن کودکان و گرفتن انگیزه آن‌ها برای بازگشت به کشورشان پرداخت می‌شود. این روند وحشیگری علیه مهاجران و به خصوص کودکان بخشی از فلسفه‌ای است که می‌گوید «اگر آن‌ها را این چنین بترسانیم جرأت آن‌ها را برای بازگشت به آمریکا می‌گیریم». این رویه که کودکان را در معرض بدرفتاری قرار دهیم، ساختار اخلاقی یا مذهبی ندارد.

مرکلی در ادامه این مصاحبه به شرایط اسف بار بازداشتگاه‌های مرزی مهاجران غیرقانونی اشاره کرد و گفت: زمانی که از اعضای دولت می‌شنوم که این گزارش‌ها بی اساس هستند به این فکر می‌کنم آن‌ها در چه جهانی زندگی می‌کنند؟ زیرا از هر جهتی که به این موضوع نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید با کودکان به شکل وحشتناکی رفتار می‌شود.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شرایط اسف بار بازداشتگاه‌های مرزی برخی مقامات خواستار پیگیری دولت دونالد ترامپ شدند. این در حالی بود که رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود رسانه‌ها را به انتشار گزارش‌های غلط و نادرست از شرایط عمومی مراکز بازداشت مهاجران که در امتداد مرز آمریکا و مکزیک برپا شده‌اند، متهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا بحران انسانی دونالد ترامپ بحران پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم

صحبت های علی خطیر را مشاهده می کنید.

دانلود (13.8MB)

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی