Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۶ سال ایران گفت: ازنظرم در بخش دفاعی با انجام چند بازی دیگر به حداقل اشتباهات خواهیم رسید. تاریخ انتشار: 13:11 - 17 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۵۵۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عبدی درباره ۲ بازی درون اردویی مقابل تیم رده سنی امید عقاب اظهار داشت: هدفمان از برگزاری این بازی این بود که بازی قوی‌تری را نسبت به شرایط سنی بازیکنانمان داشته باشیم و در بازی‌های درون اردویی آتی هم همین رویه را دنبال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی، کار‌های تیمی را از حالت دفاعی آغاز کردیم و هدفمان از دو بازی مقابل تیم عقاب محک خوردن بازیکنان بود و با توجه به نتایج رقم خورده، خوشبختانه هر دو تیمی که در قالب تیم نوجوانان در اردو داریم، عملکرد خیلی خوبی از خودشان نشان دادند. در بازی اول که گلی دریافت نکردیم و در بازی دوم هم در واقع بازیکن خودمان روی یک اتفاق یک پنالتی به تیم حریف داد.

سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: بازیکنانمان در هر دو مسابقه روند خوبی داشتند و اکثر بازیکنان حدود ۶۰ - ۷۰ درصد از حالت‌های دفاعی که از آنها خواستم را انجام دادند. از نظرم با انجام چند بازی دیگر به حداقل اشتباهات خواهیم رسید.

عبدی در پایان با اشاره با دیگر بازی‌های درون اردویی درنظر گرفته شده برای تیم نوجوانان گفت: تا پیش از اعزام به تورنمنت چین احتمالا ۳ بازی دیگر داشته باشیم، این بازی‌ها سنگین و البته لازم است. امیدوارم با قطعی‌شدن این بازی‌ها، بازیکنان بتوانند خودشان را با شرایط سنگین تطبیق بدهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین عبدی فدراسیون فوتبال تیم نوجوانان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است