Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:59:48 GMT

آیت‌الله یزدی: اساتید سرمایه های حوزه هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۶۰۶۰

آیت‌الله یزدی: اساتید سرمایه های حوزه هستند

به گزارش روز دوشنبه مرکز خبر حوزه، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار اعضای هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: ره‌آورد تشکیل مجمع عمومی، اهتمام خاص به مسائل حوزه و اساتید و نگاه ویژه به مسائل نظام می‌باشد که هر دو موضوع نیاز به هم‌اندیشی و کار جمعی دارد.

وی بابیان اینکه شناسایی و کادرسازی نیروهای کارآمد از میان نخبگان و اساتید برای حوزه‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از مهم‌ترین رسالت‌های مجمع عمومی جامعه مدرسین می‌باشد، گفت: بسیاری از جایگاه‌های مهم و مراکز اثرگذار در کشور نیازمند نیروهای عالم و متعهد به انقلاب و ارزش‌های آن می‌باشند که با ارتباط برقرار کردن با آن‌ها می‌توان به تقاضاها و نیازهای آنان ازاین‌جهت پاسخ داد و خلأهایی که گاهی پیش می‌آید را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه قم افزود: توسعه‌ای که در جامعه مدرسین به‌واسطه تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین ایجاد شد نویدبخش حرکت‌های نو بر اساس نیازهای حوزه، جامعه و نظام می‌باشد که با برنامه‌ریزی مناسب و متناسب با نیازها این حرکت‌ها سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

آیت‌الله یزدی توجه و درخواست اساتید جهت عضویت در مجمع عمومی جامعه مدرسین را امر مبارکی دانست که باید بر اساس اساسنامه و برنامه زمان‌بندی‌شده عضویت اساتید غیر عضو را سرعت بخشید.

۱۱۷۵ /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است