Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح جوانه های صالحین در ۲۰ پایگاه این شهرستان خبرداد و گفت:طرح جوانه های صالحین شهرستان کبودراهنگ از امروز در ۲۰ پایگاه شاخص بسیج در رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان فعالیت های خود را آغاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جعفر محمدی مسئول تعلیم تربیت سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان، در تشریح اهداف طرح جوانه های صالحین این شهرستان اظهارکرد: در راستای کادر سازی و تربیت نیروی انقلابی امسال همانند سال های گذشته طرح جوانه های صالحین برنامه های متنوعی جهت اجرا در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح و برنامه های پیش رو تاکید کرد: این طرح با شعار “ایجاد زمینه برای تحقق گام دوم انقلاب” و با هدف تربیت نیروهای انقلابی،مومن و کارآمد و ارتقا سطح آگاهی و بصیرتی و آموزش مهارت های لازم بسیجیان اجرا خواهد شد و فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد .

محمدی با تشریح اهمیت و لزوم اجرای این طرح بزرگ در کشور و ایجاد نشاط اجتماعی در قالب این طرح افزود: ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان، فرهنگ سازی و ترویج نماز، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تقویت روحیه انقلابی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف طرح جوانه های صالحین است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کبودراهنگ به تهاجم فرهنگی و عرصه جنگ نرم دشمنان علیه کشور به ویژه جوانان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می تواند توطئه های ننگین دشمنان در فضای واقعی و مجازی را نقش بر آب کند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت گفت : محلول پاشی ۵۰۰ هکتار از جنگل امسال به صورت زمینی و در راستای مقابله با آفت جوانه خوار و برگ خوار بلوط در جنگل های زاگرس واقع در دو شهرستان ، میرآباد و سردشت اجرا شد.   رحمت ابراهیمی افزود : آفت جوانه خوار بلوط یک آفت تک نسلی است که هر سال باتوجه به وضعیت جوی از اواسط فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه فعالیت می کند.   ابراهیمی افزود :این عملیات با دو تیم در دو منطقه این دو شهرستان با استفاده از ۶ دستگاه تراکتوروماشین مجهز به تانکر سمپاشی انجام می گیرد.   وی بیان کرد: این عملیات با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرایی می شود که به دلیل توپوگرافی و صعب العبور بودن منطقه عملیات تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط