Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بسیاری چشم انتظار آغاز فروش تلفن‌های هوشمند منعطف سامسونگ و هوآوی هستند، به نظر می‌رسد سونی در حال تولید فناوری صفحه منعطف انحصاری خود است. البته در این مورد خاص ما درباره تلفن همراه رولی (Rollable) صحبت می‌کنیم و منظورمان تلفن‌همراه منعطف (Foldable) نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است سونی در حال آزمایش نسخه اولیه این تلفن همراه جدید است. لازم به ذکر است که هم‌اکنون ما اطلاعات این نمونه اولیه را در دست داریم در نتیجه مطمئنا در زمان رونمایی تلفن همراه رولی سونی بعضی از مشخصات متفاوت خواهند بود.

مشحصات تلفن هوشمند رولی سونی

یک تلفن همراه رولی سونی احتمالا تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. شایعه‌های منتشر شده از وجود تراشه Snapdragon 855 در این دستگاه که به وسیله یک مودم X50 5G کوالکام همراهی می‌شود خبر می‌دهند. با داشتن چنین مشخصاتی انتظار قیمت پایین از این گوشی نداشته باشید.

ما در گذشته شاهد این بودیم که سونی الگوهایی از چگونگی عملکرد تلفن‌های رولی (منعطف) منتشر کرد. ما همچنین می‌دانیم ال‌جی، که تجهیزات صفحه نمایش منعطف سونی را تامین می‌کند، دارای تخصص برای ساختن نمایشگرهایی است که رول می‌شوند. در خبرهای جدید باید این مطلب اضافه شود که هنگامی که سونی در حال توسعه یک مدل جدید برای نمایشگرهای منعطف است، سامسونگ و هوآوی هنوز در حال کار روی نسخه‌های پیشین خود هستند.

بیشتر بخوانید: طراحی اولیه تلفن همراه رولی منعطف سامسونگ منتشر شد +تصویر

آینده سونی و رقیبانش 

برای آینده تلفن‌های هوشمند منعطف سه گزینه پیش‌بینی می‌شود که آن‌ها را در ادامه می‌بینیم. البته نباید فراموش کنیم که هنوز شواهد کافی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد. ممکن است آینده سونی و دیگر شرکت‌های تلفن همراه این گونه باشد:

ممکن است اپل یک آیپد منعطف رونمایی کند سونی همچنان دوربین‌های دیجیتال تولید می‌کند خود را برای گوگل پیکسل ۴ آماده کنید

چند ماه پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن سونی در حال طراحی یک گوشی 5G با بدنه تاشو است که در سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود، در نتیجه طرفداران این شرکت می‌توانند سال آینده محصولات نوآورانه‌ای مشاهده کنند. در عین حال، نمایشگاه IFA 2019 در برلین در ماه سپتامبر، رویدادی است که سونی معمولا حضور زیادی در آن دارد. ممکن در آن رویداد بیشتر با تکنولوژی سونی آشنا شویم.

انتهای پیام/

سونی تلفن همراه رولی تولید می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، نام پسر میثاقی سام است و او تصاویر جالبی همراه با پسرش به اشتراک گذاشت.

ميثاقي کد خبر 847368 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها تلویزیون مجری ویژه ورزشی فوتبال ورزش تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد