Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فراز فاطمی، مدیر تیم فوتبال جوانان ایران گفت: باز هم نفرات جدیدی دعوت می‌شوند و حتی شاهد حضور یک لژیونر هم در اردوی جوانان هستیم. تاریخ انتشار: 13:27 - 17 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۵۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی در آستانه آغاز اردوی جدید تیم جوانان گفت: اردوی ما از ۲۰ تیرماه آغاز خواهد شد و با نظر پورموسوی ۷۷ بازیکن مجموعا در طول این اردوی ۱۰ روزه و در ۳ گروه مجزا دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم فوتبال جوانان گفت: اگرچه پیش از این شناسایی نفرات مستعد رده جوانان به خوبی انجام شده و به گفته سرمربی بیش از ۱۰۰۰ بازیکن مورد بررسی قرار گرفته اند، اما در این اردو دوباره به بعضی از بازیکنان فرصت داده خواهد شد همچنین نفرات جدیدی باز هم دعوت می‌شوند و حتی شاهد حضور یک لژیونر هم هستیم. تلاش کادر فنی این است که بهترین‌ها انتخاب شوند و هیچ بازیکنی به عقیده من از چشم‌های مربیان تیم جوانان دور نخواهد ماند.

فاطمی تصریح کرد: با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده در این اردو عملکرد نفرات در یک برنامه فشرده زیر نظر قرار می‌گیرد. دو فهرست ابتدایی که در ۴ روز اول حضور خواهند یافت بازیکنانی هستند که برخی از آنها دوباره دیده می‌شوند و برخی برای نخستین بار دعوت شده اند، اما در فهرست پایانی بازیکنان منتخب اردو‌های قبل و نفرات حاضر در اردوی روسیه دعوت خواهند شد که از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه در تمرینات حضور خواهند یافت. در پایان این اردو کادر فنی با شناخت بهتر نسبت به انتخاب نفرات خودش با توجه به عملکرد کلیه این بازیکنان تصمیم گیری می‌کند و بر این اساس بهترین‌ها در فهرست نهایی تیم جوانان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال میزان فاطمی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان