Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با نظر مثبت گابریل کالدرون اقدام به جذب محمدحسین کنعانی زادگان کرد تا مدافع تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی دوساله به جمع سرخپوشان پایتخت بپیوندد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حالی با جذب این بازیکن موافقت کرد که پرسپولیس هشت بازیکن در خط دفاعی دارد. با این حال کادر فنی پرسپولیس نیاز به جذب مدافعی همچون کنعانی زادگان دیده و او را به خدمت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون در نخستین گفتگوی خود با خبرنگاران به صراحت اعلام کرد به ازای هر بازیکنی که به خدمت بگیرد یک نفر را از لیست کنار می‌گذارد. باشگاه پرسپولیس در حالی منتظر لیست خروج کالدرون است که این مربی در حال غربال کردن آن است.

وی فردا سه شنبه دیداری را با ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس خواهد داشت تا اسامی بازیکنانی که قرار نیست در پرسپولیس بمانند را به طور کتبی اعلام کند.

کد خبر 4661094

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴

لیونل مسی در سال جاری عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و نشان داده است همچنان در روزهای اوجش به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی با ترک‌ فوتبال اروپا تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود. به نظر می‌رسید او در ۳۶ سالگی از روزهای اوجش فاصله بگیرد ولی در اینترمیامی آمار خیره‌کننده‌ای داشته است و همچنان در اوج به سر می‌برد.

این فوق ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۲۴ آمار خیره‌کننده‌ای را به ثبت رسانده است. او در دیدار بامداد یکشنبه برابر نیویورک رد بولز که با پیروزی شش بر دوی اینترمیامی به پایان رسید با تدارک‌دیدن پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل آماری عجیب و خیره‌کننده را ثبت کرد.

مسی در سال ۲۰۲۴ در یازده مسابقه‌ای که به میدان رفته، روی ۲۲ گل نقش داشته است؛ به طوری که ۱۲ گل به ثمر رسانده و یازده پاس گل هم داده است. این اسطوره آرژانتینی در هفته‌های اول، دوم، سوم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم در تیم منتخب هفته لیگ آمریکا قرار گرفته است و در آوریل گذشته هم به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد.

مسی با ۱۶ پاس گل رکورددار پاس گل در تاریخ اینترمیامی شناخته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴