Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تعهد استان قزوین برای ساخت منازل مسکونی خسارت دیده شهر دلفان واقع در استان لرستان سه هزار واحد است.

اصغر گونجی با بیان اینکه اعتبارت مصوب دولتی برای ساخت و مرمت هزار و ۲۸۰ واحد ابلاغ شده است، گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات درنظر گرفته شده که شامل ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی، ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات معیشتی، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی و ۶۰ میلیون ریال اسکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته برای ساخت منازل مسکونی اظهار داشت: تاکنون هزار و ۱۵۹ واحد در مرحله آواربرداری، ۹۰۰ واحد در مرحله نقشه کشی و پی کنی، ۵۳۳ واحد آلماتوربندی، ۳۷۳ واحد اجرای فوندانسیون، ۱۸۵ واحد دیوارچینی و هشت واحد به اجرای سقف رسیده است.

این مسئول همچنین عنوان کرد: ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی و ۲ هزار واحد مسکن شهری در مناطق سیل زده لرستان بازسازی می شود که از این میان سه هزار واحد مسکونی فقط مختص به شهر دلفان است.

در مراسم بازدید و افتتاح واحد مسکونی، عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران و سید حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین حضور داشتند.

بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در فروردین ماه سال جاری موجب تخریب زیرساخت ها و تلفات جانی در برخی از استان ها از جمله لرستان شد.

۹۹۲۵* ۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح استان قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، طرح نهضت ملی مسکن بروجرد با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است و تاکنون اجرای طرح‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

خاکبرداری فاز ۲ طرح سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

فاز سوم در قالب طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

بروجرد با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان بعد از خرم آباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود