Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جاوید فلاح در گفتگو با خبرنگار بسیج در رودبار اظهار داشت: کاروان راهیار نور دانش آموزی شهرستان رودبار با حضور ۴۵ دانش‌آموز در یک اردروی سه روزه از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اشاره به اهمیت و جایگاه انتقال ارزش‌ها و مفاهیم شهدا و فرهنگ شهادت به نسل جوان افزود: اردو‌های راهیان نور فرصت ارزشمندی است تا نسل جوان و نوجوان از نزدیک با فرهنگ ایثار وشهادت آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر لزوم غنی‌سازی اوقات نسل جوان در فصل تابستان ابراز داشت: اردو‌های راهیان‌نور برنامه مناسبی برای تحقق این امر است.

فلاح خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی دشمن علیه نظام اسلامی، که جامعه هدف آن‌ها عمدتا جوانان هستند، اردو‌های راهیان نور می‌تواند سپر محکمی در قبال جنگ نرم دشمن باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی