Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:51:24 GMT

عرب: حالا وقت خرید مهاجم برای پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۷۰۳۷

عرب: حالا وقت خرید مهاجم برای پرسپولیس است

مدیرعامل پرسپولیس بعد از انتقاداتی که در خصوص جذب کنعانی زادگان شکل گرفته، به توضیح درباره نقل و انتقالات باشگاه و سیاست آن پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران و کارشناسان اعتقاد دارند باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی باید به دنبال جذب مهاجم باشد، آنها تاکنون اقدامی در اینباره انجام نداده‌اند تا کاملا تحت فشار قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رابطه ایرج عرب در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در این خصوص توضیح داده و گفته: طبق برنامه‌های سرمربی پیش می‌رویم. تیم تقریبا کامل شده است ولی به دنبال جذب یک مهاجم خوب هم هستیم و روی این مساله بررسی‌های لازم در حال انجام است. کارهای مربوط به اردوی تیم هم انجام شده است تا یک برنامه آماده‌سازی کامل داشته باشند.

 

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه گفته: تمام نفراتی که ابراز نگرانی می‌شد از تیم جدا شوند برخلاف پیش‌بینی‌هایی که انجام داده بودند و برای هواداران استرس ایجاد کرده بود، در تیم ماندند و تیمی که قهرمان شده بود را حفظ کردیم. بازیکنان جدیدی هم جذب شدند. البته طبیعی است که بعضی بخواهند مسائلی را مطرح کنند که هواداران پرسپولیس ناراحت شود ولی خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود و این تجربه‌ها در سال‌های قبل هم بود.

 

وی ادامه داد: برای جذب نفرات جدید طبق اولویت‌های سرمربی پیش می‌رویم. در آخرین اقدام محمد نادری که حفظ شد و کنعانی‌زادگان را جذب کردیم. بخش دفاعی بسته شده است و حالا برای خط حمله برنامه داریم. روی گزینه‌های مختلف کار می‌کنیم. با توجه به اینکه علی علیپور را همچنان در اختیار داریم، قطعا یک مهاجم خوب دیگر را هم طبق نظر آقای کالدرون و با توجه به ویژگی‌های مورد نظر ایشان جذب خواهیم کرد. خیال هواداران راحت باشد که در این بخش هم مشغول کار هستیم و به یاری خدا به زودی در این ارتباط هم خبرهای خوبی به آنها خواهیم داد و پس از آن باقی کارها با هواداران است که این تیم را با حمایت و انرژی خودشان طوری راه بیندازند که هیچکس نتواند جلوی آن را بگیرد.

 

ایرج عرب خاطرنشان کرد: هیچ شعاری در کار نیست. هواداران نباید فراموش کنیم بهترین مهره‌های ما یکی خود آنها هستند و دیگری مجموعه تیم که متکی به فرد نیست و همه با هم یک مجموعه ستاره می‌سازند.

ایرج عرب گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایرج عرب گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود