Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس انگلیس روزانه ۲ مورد از پرونده‌ افرادی را که برای به دام انداختن طعمه‌های خود از دارو‌هایی توم زا و خواب آور همانند کتامین، والیوم و ... در نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند تا قربانیان را بیهو و مورد تجاوز قرار داده و اموال آنان را سرقت کنند مورد تحقیق قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش ۱۵۰ درصدی طعمه قرار دادن زنان در انگلیس با استفاده از ریختن دارو در نوشیدنی

از سال ۲۰۱۵ استفاده متخلفان از این گونه دارو‌ها برای طعمه قرار دادن زنان برای رسیدن به اهدافشان افزایش بیش از ۱۵۰ درصدی داشته است.

این موضوع تنها بخش کوچکی از معضلی است که دامان جامعه انگلیس را آلوده کرده است.

قربانیان از صحبت کردن و گزارش دادن در مورد حادثه‌ای که برای آن‌ها رخ داده بسیار شرمنده هستند چرا که تاثیر دارو مانع از به یادآوردن بلایی که بر سر آن‌ها آمده می‌شوند.

برخی از گروه‌های خلافکار حتی از دارو‌هایی که نیاز به مجوز پزشک ندارند برای طعمه قرار دادن قربانیان استفاده می‌کنند.

آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از ۷۰۰ نفر از قربانیان در انگلیس که در نوشیدنی‌های آنان از دارو‌های بیهوش کننده و یا توهم زا ریخته شده بدون آنکه اطلاعی داشته باشند گزارش شده است.

یکی از اعضای پزشکی قانونی انگلیس که ۴۰ سال بر روی اینگونه پرونده‌ها تحقیق می‌کند می‌گوید این موضوع به شدت نگران کننده است چرا که این دارو‌ها گاهی اوقات برای انتقام جویی و سرقت اموال قربانیان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

این دارو‌ها مانع از به یادآوردن جزئیات حادثه برای قربانیان می‌شود و افراد بسیاری هستند که از صدمات آزار جنسی در زندگی رنج می‌برند.

سال گذشته پلیس انگلیس ۷۲۴ پرونده مربوط به این حوادث را مورد بررسی قرار داد که شمار آن‌ها در سال ۲۰۱۵، ۲۵۸ پرونده بوده است.

افزایش ۱۵۰ درصدی طعمه قرار دادن زنان در انگلیس با استفاده از ریختن دارو در نوشیدنی در برخی موارد مهاجمان برای اجرای اهداف خود از سم در داخل نوشیدنی قربانیان استفاده می‌کنند.

تحقیقات پلیس ۲ هفته بعد از آنکه یک راننده خود را به پلیس معرفی و به تجاوز به چهار زن اعتراف کرد که از طریق ریختن دارو در نوشیدنی آنان را بیهوش و طعمه خود قرار داده بود، آغاز شد.

منبع : میزان

انتهای پیام/

آمار عجیب زنانی که با نوشیدنی‎ها بیهوش و مورد تجاوز قرار می‎گیرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۵۲,۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۵۴,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امرو

نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • ابتلا به بیماری‌های کبدی با مصرف این نوشیدنی شیرین
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه