Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@11:42:24 GMT

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر بدهی بانکی پلمپ شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۷۶۶۶

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدرضا مزیدی در مراسم معارفه و تودیع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید گفت: با توجه به این رویکرد، حمایت از تولید و رونق آن وظیفه همه مسئولان از جمله مجموعه دستگاه قضایی است و نباید هیچ واحد تولیدی به خاطر بدهی بانکی پلمپ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس کل دادگستری گلستان در امور ارزشیابی قضات افزود: رسیدگی و نظارت دقیق بر فعالیت های اقتصادی اداره ها و نهادها از دیگر وظایف قضات است که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

مزیدی در ادامه سخنان خود بر لزوم برخورد مناسب با ارباب رجوع از سوی کارکنان و قضات محاکم قضایی تاکید کرد و گفت: هر چند کار همکاران ما در محاکم فشرده و سخت است اما باید با سعه صدر رسیدگی به پرونده ها انجام و با مردم خوب رفتار شود.

در مراسم امروز با حکم رئیس قوه قضاییه ؛ سیدسعید جباری به عنوان دادستان شهرستان گالیکش معرفی و از تلاش های عباس عرب دادستان پیشین این شهرستان که هم اکنون رئیس دادگستری گالیکش است قدردانی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تولید واحد تولیدی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است