Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکا تمام تلاشش را برای آسیب وارد کرد به ایران به کار گرفته است، اصل ماجرا دعوای کشور با نظام استکبار است؛ گاهی با فرد متکبری مواجه می‌شوید که خود را برتر می‌داند، اما ما با نظام استکبار طرف هستیم که به غیر از خودش کسی را نمیبیند و حقی برای سایرین قائل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رسالت رسانه‌های انقلابی مشخص است، رسانه‌ها باید تلاش کنند محاصره رسانه‌ای دشمن را بشکند و پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانند. 

اجتماع هر کشور بزرگ‌ترین دارایی اوست

زاکانی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تعلیم و تربیت گفت: رسانه محلی برای تعلیم و تربیت درست است و جایگاهی مانند یک دانشگاه دارد و می‌تواند بالاترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشد؛ باید در کنار همه این‌ها به اولویت‌های روز مردم دقت داشته باشد؛ اجتماع هر کشور بزرگ‌ترین دارایی اوست و اگر قرار باشد پیشرفتی داشته باشد با همین سرمایه‌های انسانی است.  

رسالت رسانه‌ها توجه به اهداف انقلاب است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان کرد: شکستن ابهت و عظمت ظاهری نظام سلطه رسالت و از مسئولیت‌های رسانه تلقی می‌شود، فعالیت در این حوزه مسئولیت عظیمی در شناساندن موضع‌گیری انقلاب بر عهده دارد؛ قبل از انقلاب کوچکترین تشری برای ایجاد هراس کافی بود و امروز بزرگترین تلاش‌های دشمن مثل ورود پهباد اخیر بی نتیجه می‌ماند.

وی با اشاره به مسئولیت رسانه‌ها در شناسایی و رفع اختلال محاسباتی مسئولان کشور ادامه داد: کشوری که به نخبگان خود چه دانشگاهی و چه حوزوی تکیه نکند، محکوم به زوال خواهد بود.

باید در راستای پرچمداری علمی حرکت کنیم

مرتضی خلفی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری آنا و ایسکانیوز گفت: هویت جدید ۲ رسانه این است که مجموعه آنا در راستای پرچمداری در حوزه علم حرکت کند و با مفاهیم جدید در حوزه ژورنالیسم علمی کار خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: ایسکانیوز به عنوان بازوی آموزشی و رسانه‌ای با تمرکز بر شیوه‌های اجتماعی ماموریت تربیت نیرو و توسعه‌سازی کلان خبرگزاری دانشگاه آزاد و روزنامه فرهیختگان را برعهده می‌گیرد تا شبکه نیروی انسانی خوبی را سامان‌دهی و تولید محتوا را مطالبه کند.

خلفی زاده گفت: با حمایت تیم حاضر در خبرگزاری‌ها و افرادی که به ابن مجموعه اضافه خواهند شد کار را با قوت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه اقدام کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی دفتر شبکه الجزیره قطر را در فلسطین اشغالی محکوم کرد و آن را در راستای مخفی کردن جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد،‌ تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی است.

این جنبش با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی با تهدیدات رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به رفح، گفت که دشمن در تدارک ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین است و سعی در تحریف واقعیت‌ها، کارشکنی در انتقال حقایق به جهانیان و تحمیل روایت‌های خود بر فضای رسانه‌ای دارد.

این جنبش از نهادهای بین‌المللی و رسانه‌های مختلف خواست تا تلاش برای رسواسازی جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیشتر کنند.

در همین ارتباط، جهاد اسلامی با اشاره به شهادت ۱۴۱ نفر از خبرنگاران و تیم رسانه‌ای، از ایفای نقش مؤثر و جانفشانی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه قدردانی کرد.

این جنبش همچنین خواستار تداوم تلاش‌های الجزیره برای رساندن صدای مظلومان و بی‌گناهان باریکه غزه به گوش جهانیان شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آرا با تعطیلی دفتر شبکه خبری تلویزیونی الجزیره قطر در فلسطین اشغالی موافقت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند