Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نماینده ولی فقیه، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران حوزه‌های علمیه فارس، تفاهمنامه همکاری در زمینه مسائل تربیتی و آموزشی، امضا و مبادله شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس صبح دوشنبه 17 تیرماه در جلسه مبادله تفاهمنامه بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش فارس، گفت: اجرای این تفاهمنامه می‌تواند مفید و راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با اشاره به اینکه تفاهمنامه یادشده، 6 سرفصل دارد و برای آن کارویژه‌هایی تعریف شده است، گفت: براساس این کارویژه‌ها می‌توان اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام داد.

او گفت: باید این سرفصل‌ها از طریق اداره کل آموزش و پرورش به مدیران مدارس ابلاغ شود تا آنها مسئول اجرای آن شوند نه اینکه زحمت کار فقط به دوش یک ارگان باشد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: این موضوع باید به سمتی پیش رود که کانون‌های طلاب برای تحقق سرفصل‌های تعیین شده، طراحی لازم را انجام داده و برای اجرای آن هم خلاقیت داشته باشند؛ چون با دانش‌آموزان کار می‌کنند و نوجوانان و جوانان ذهنی فعالتر از ما دارند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه فعالیت‌ها نباید دقیقا در شکل خاص مطرح شده در تفاهمنامه باشد، گفت: سرفصل مشخص است و یک کارویژه لازم دارد تا هدف اصلی محقق شود.

آیت‌الله دژکام در عین حال تصریح کرد که انجام این کار و تحقق اهداف نیازمند استفاده از طلبه‌هایی دارد که به لحاظ علمی سطوح لازم حوزوی را تمام کرده باشند.

او ادامه داد: طلبه ‌ هایی که آماده انجام کار هستند باید در اجرا و عملیاتی کردن این تفاهم نامه نقش ایفا کنند و در ادامه گزارش کار آنها را بررسی کنیم، نه اینکه همه زحمت‌ها روی دوش عده‌ای قلیل از همکاران در آموزش و پرورش یا مدیریت حوزه علمیه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه هر حوزه‌ای برای خود باید فعالیت و نوآوری داشته باشد، گفت: باید برای کمیته تشکیل شده، نقشی فعال و موثرتر داشته باشد تا در مسائل آموزشی و تربیتی، خصوصا با بحث سند انحرافی و خطرناک 2030، کاملا موثر و راهگشا باشد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش حوزه علمیه حوزه های علمیه دانش آموزان نماینده ولی فقیه در استان فارس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش