Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی عکس وقف در طول ایام دهه کرامت در شیراز خبر داد.

به گزارش ایسنا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی اظهار کرد: مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره چهارشنبه 19 تیرماه به میزبانی شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهلبیت(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: داوری این جشنواره در دو مرحله انجام شد که در مرحله اول هیئت انتخاب از میان هزار و 716 عکس ارسالی، تعدادی از آثار را به‌ عنوان منتخب در مرحله مقدماتی معرفی کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در مرحله بعد  نیز آثار منتخب  توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که در نهایت در بخش حرفه‌ای 3 نفر و در بخش موبایل نیز 3 نفر به‌عنوان برگزیدگان برتر این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.

موسوی از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده و برتر جشنواره همزمان با روز اختتامیه خبر داد و اظهار داشت: آثار منتخب ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف همزمان با روز اختتامیه نمایش داده می‌شود و  علاوه برآن، کتاب عکس جشنواره نیز در حال تهیه  است. 

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره هنرمندان و عکاسانی از سراسر کشور حضور داشتند گفت: استقبال در بخش عکاسی حرفه‌ای همانطور که انتظار می‌رفت، چشمگیر بود و آثار راه یافته به جشنواره از هنرمندان خوب نقاط مختلف کشور بوده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: به همین منظور در آیین اختتامیه میزبان هنرمندان بسیاری از سراسر کشور هستیم و این مساله نشان از جایگاه رفیع و بی‌بدیل شهر شیراز در موضوعات هنری، فرهنگی و مذهبی است که همچون گذشته مرکزی برای خلق آثار هنر ایرانی اسلامی است .

موسوی ضمن دعوت از عموم هنرمندان و عکاسان استان فارس جهت شرکت در این مراسم بیان کرد: مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف، چشمه همیشه جاری روز چهارشنه 19 تیرماه از ساعت 18 در محل سالن عترت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار می‌شود .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس اوقاف و امور خیریه روابط عمومی عکاسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی با معرفی برترین‌ها با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای سرکره استان بوشهر به کار خود پایان داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079234 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی