Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل افزود: مقاومت و ایستادگی به معنای دفاع از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: مقاومت ملت پرافتخار ایران در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه نظام اسلامی امروز در شرایط حساس قرار دارد، افزود: برخلاف جنگ نظامی که از فاصله دور و در فضای عملیاتی دولت هایی به نیابت از دشمن با ما درگیر بودند، دشمن امروز با تمام توان خود به میدان جنگ وارد شده است.
وی ادامه کرد: دفاع همه جانبه در مقابل دشمن تدبیر امام خمینی (ره) بود و مقام معظم رهبری نیز آن را ادامه دادند.
سرتیپ دوم پاسدار کریمی، داشتن رهبری بزرگ، آرمان ها و اهداف سترگ و ملت قهرمان را از مؤلفه‌های اقتدار یک کشور بیان کرد و افزود: تمدن اسلامی آرمان ارزشمند نظام اسلامی است که پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی زمینه این تمدن را فراهم کرده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس قدرت و اراده کشور در مقابل دشمنان تقویت کرده است.
سرتیپ دوم پاسدار کریمی تصریح کرد: راهبرد دشمن در مقابله با نظام، تحریم‌های اقتصادی، عملیات روانی و مذاکره است و تلاش می‌کند با ترویج ناامیدی و شکاف در جامعه اثر تحریم‌ها را بیشتر کند.
امام جمعه خمین نیز در این آئین گفت: نیروهای بسیج و سپاه با حضور فعالانه در حوزه‌های مختلف توانسته است سبب رشد و پیشرفت شود.
حجت السلام سید «علی حسینی پور» افزود: افزایش اقتدار نظام اسلامی موهبتی ارزشمند است و نیروهای نظامی و انتظامی با تقویت قدرت خود، عامل امنیت کشور شده اند.
در این آئین از زحمات سرهنگ پاسدار «علیرضا براتعلی» تقدیر و سرهنگ پاسدار سید «محد مهدی میرهادی» به عنوان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خمین معرفی شد.
خمین در جنوب استان مرکزی قرار دارد و یکهزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۹۹۳۰/‏۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی خمین سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است