Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی سولقانی رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جام جهانی اسکی بیان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان جهان و ورد کاپ بزرگسالان اسکی از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می‌شود. جوایز نقدی مسابقات جام جهانی باید به صورت یورو طبق قانون به ورزشکاران و نمایندگان فدراسیون جهانی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدوارم با همکاری استان البرز و اداره کل ورزش استان البرز و فدراسیون اسکی و سایر مسئولان هزینه‌های این مسابقه تامین شود و مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سولقانی در ادامه اظهار کرد: کشور‌هایی که تقریبا فدراسیون مطمئن است در این مسابقات شرکت می‌کنند شامل سوئیس، چک، اسلووکی، اتریش و شاید ژاپن است. همچنین تیم ملی کشورمان در ۲ بخش بانوان و مردان در این رقابت شرکت خواهد کرد. پس از پایان فصل اسکی روی برف برای آماده سازی پیست چمن جلسات متعددی برگزار شد. از حدود یک ماه پیش طی بازدید رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، افتخاری رئیس فداسیون اسکی و افشار بهره بردار پیست اسکی دستور داد امکانات بیشتری برای مسابقات محیا شود. تقریبا با وجود کارشناسان جهاد کشاورزی توانستیم چمن دیزین را برای این دوره از مسابقات آماده کنیم و البته این پیست سابقه میزبانی‌های بزرگی را در گذشته دارد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با توجه به تلاش‌های فراوانی که انجام دادیم میزبانی خوبی را پشت سر بگذاریم و تیم ملی نیز نتایج قابل قبولی کسب کند. همچنین تجهیزات لازم و لوازم فنی برای تیم ملی خریداری شده است که مطمئنا قبل از مسابقات در اختیار ما قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

ساوه شمشکی: تغییر تاریخ جام جهانی اسکی امکان پذیر نیست/ هفته‌ی آینده نحوه تامین اعتبار جام جهانی مشخص می‌شود

برنامه کامل جام جهانی اسکی چمن جوانان و فینال جام جهانی بزرگسالان در دیزین

سولقانی و افشار، رئیس و قائم مقام کمیته برگزاری جام جهانی اسکی چمن شدند

انتهای پیام/

آخرین وضعیت پیست دیزین برای جام جهانی اسکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.
انصاری افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.
وی درباره پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده ضمن ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

 

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست