Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی بنیاد علمی اکو گفت: حدود ۴۰ تا ۵۰ نقشه راه در این نشست مطرح شده است که اهداف آن عمدتاً بر اساس انتقال دانش، انتقال تکنولوژی و همکاری‌های علمی دانشگاه‌ها در منطقه است. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید کمیل طیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست کمیته اجرایی هیئت امنای بنیاد علمی اکو درباره برگزاری پنجمین نشست این کمیته به میزبانی اصفهان اظهار داشت: این نشست در ارتباط با بنیاد علمی اکو است که در 2 بخش کمیته اجرایی هیئت امنای اکو و چهارمین اجلاس هیئت امنای بنیاد علمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که این نشست هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: در نشست امروز که برنامه‌های 2 سال آینده مجمع اکو مورد بررسی قرار می‌گیرد، برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پروژه‌های تحقیقاتی و نحوه ارتباط کشور‌های عضو اکو از بعد علمی و انتقال تکنولوژی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی بنیاد علمی اکو خاطرنشان کرد: در این نشست مسائلی همچون تأمین مالی اکو، وظایف کشورها نسبت به جایگاهشان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، ضمن این‌که 3 کشور مهم ایران، ترکیه و پاکستان علاوه بر اینکه تأمین کننده مباحث راهبردی بنیاد هستند وظایف دیگری همچون برگزاری کنفرانس‌های متعدد، برگزاری کنفرانس سبز، کارگاه‌های آموزشی و کاوشگران علوم را نیز بر عهده دارند.

چهارمین اجلاس هیئت امنای بنیاد علمی اکو در اصفهان برگزار می‌شودحلقه سرنوشت ساز 23 کشور در اردبیل؛ اجلاس اکو دریچه ای برای معرفی دیار سبلانآغاز اجلاس اکو با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل + فیلم

وی با اشاره به این‌که در این اجلاس درباره تعیین رئیس جدید هیئت امنای اکو نیز تصمیم‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد:  امروز منشور فعالیت‌های بنیاد علمی اکو در آیتم‌های مختلف آماده می شود و فردا به تصویب می‌رسد، رئیس هیئت امنای این بنیاد، وزیر علوم پاکستان است که فردا این ریاست به عهده وزیر علوم ایران گذاشته می‌شود.

طیبی با اشاره به اهداف و رویکرد اصلی برگزاری این نشست، بیان کرد: اهداف اصلی این برنامه بر اساس طرح‌ها و پیشنهاد‌هایی است که در کشورهای مختلف در مناطق مختلف ارائه می‌کنند، حدود 40 تا 50 نقشه راه در این نشست مطرح شده است که اهداف آن عمدتاً بر اساس انتقال دانش، انتقال تکنولوژی و همکاری‌های علمی دانشگاه‌ها در منطقه است که تامین منابع انسانی و شناسایی منابع انسانی برای رشد اکو است.

وی ادامه داد: اکو سازمانی است که برای همکاری‌های منطقه‌ای بر اساس مسائل اقتصادی تعیین شده است که این بنیاد از طریق مشارکت سازمان‌های علمی، وزارت علوم و دانشگاه‌ها تسهیل کننده مسائل مطرح شده است که این همکاری‌های علمی حتی در مدارس و مراکز مختلفی علمی نیز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است