Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  ضمن آرزوي موفقيت براي كليه متقاضيان، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1398 مي‌رساند، براي مشاهده نتايج اوليه آزمون خود مي‌توانند به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org
ضمن آرزوي موفقيت براي كليه متقاضيان، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1398 مي‌رساند، براي مشاهده نتايج اوليه آزمون خود مي‌توانند به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org مراجعه نمايند. داوطلبان براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) و يا اطلاعات كارت اعتباري خود را وارد نمايند.
ضمناً آن دسته از داوطلباني كه بر اساس مفاد كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در اين آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد اين اطلاعيه نسبت به دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و همچنين تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي اينترنتي خود در موعد مقرر به ترتيب زير اقدام نمايند.
1- دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون كه شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته‌ها مي‌باشد، از روز دو‌شنبه مورخ 98/04/17 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دريافت است.
2- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي توصيه مي‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و با توجه به نتيجه اعلام شده در كارنامه اعلام نتايج اوليه، كدرشته محل‌هاي مورد نظر خود را استخراج و به ترتيب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پيش‌نويس (نمونه‌اي كه به همين منظور در دفترچه راهنماي شماره 2 قرار دارد) درج نمايند و پس از اطمينان از صحت رشته محل‌هاي انتخابي خود، از روز چهار‌شنبه مورخ 98/04/19 لغايت ساعت 24:00 روز يكشنبه مورخ 98/04/23، براي انتخاب رشته با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري، شماره شناسنامه و يا كد رهگيري كه در پايان ثبت‌نام اوليه توسط سيستم به داوطلب داده شده است (درج اين اطلاعات براي ورود به برنامه انتخاب رشته اينترنتي ضروري مي‌باشد) نسبت به ثبت كد رشته محلهاي انتخابي (حداكثر 100 كدرشته‌محل) و تكميل فرم مذكور اقدام نمايند. بديهي است پس از تأئيد نهايي رشته‌هاي انتخابي توسط داوطلب، رسيد 15 رقمي توسط سيستم در اختيار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غير اين صورت انتخاب رشته آنان تكميل نگرديده است.
3ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تكميل فرم انتخاب رشته، بندهاي ذيل را مشاهده مي‌نمايند كه در صورت علامتگذاري در يكي از اين موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده مي‌شود. بديهي است هر زمان‌ مشخص‌ شود كه‌ داوطلب‌ حقايقي را عمداً يا سهواً كتمان‌ نموده‌، در هر مرحله ‌(پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ ‌و ...) كه باشد، از اين آزمون‌ و آزمون‌ سال‌ بعد محروم‌ خواهد شد و حق هرگونه اعتراضي از وي سلب مي‌گردد.
1-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي و تاريخ فارغ‌التحصيلي) مورد تأييد مي‌باشد.□
2-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره‌كارشناسي و تاريخ فارغ التحصيلي) مورد تأييد نبوده و داراي مغايرت است. □
3-3- حداكثر تا تاريخ 98/06/31 در مقطع كارشناسي فارغ‌التحصيلي خواهم شد □ فارغ‌التحصيل نخواهم شد.□
توضيحاتي درخصوص بند 3 فوق:
1- در صورتي كه داوطلبان بند 2-3 را علامتگذاري نمايند به آنها اجازه اصلاح و ويرايش معدل، دانشگاه محل تحصيل و تاريخ فراغت از تحصيل داده خواهد شد و پس از ويرايش اين موارد و تأييد آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده مي‌شود.
2- داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار بگيرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولي، داراي مغايرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌هاي مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط بعمل خواهد آمد. و پس از بررسي وضع علمي چنانچه نمره قبولي را دارا نباشند قبولي آنان لغو خواهد شد. پس لازم است داوطلبان معدل خود را براساس مفاد بند «تذكرات خيلي مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون مورد بررسي قرار دهند تا بين معدل اعلام شده به اين سازمان و معدلي كه به هنگام قبولي ارائه خواهند نمود، مغايرتي نداشته باشند.
3- چنانچه داوطلبي در رديف پذيرفته‌شدگان اين آزمون قرار بگيرد، و تا تاريخ 98/06/31 موفق به دريافت مدرك كارشناسي خود نگردد قبولي وي باطل خواهد شد. لذا چنانچه به دلايلي احتمال فارغ التحصيلي خود را تا تاريخ فوق نمي‌دهيد لازم است حداکثر تا تاريخ 98/05/30 شخصاً با همراه داشتن اصل شناسنامه و يا کارت شناسايي عکسدار معتبر به سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکميل فرم انصراف از گزينش در آزمون سال 98 اقدام و رسيد دريافت نماييد و يا با ارسال درخواست کتبي (اثر انگشت و امضاء داوطلب در ذيل درخواست الزامي است) به همراه تصوير شناسنامه و يا کارت ملي موضوع عدم فارغ‌التحصيلي خود را از طريق‌ پست سفارشي به آدرس: تهران، صندوق پستي 1365-15875 به اداره ثبت‌نام – واحد تحصيلات تکميلي اين سازمان به نحوي ارسال نماييد که تا تاريخ مذکور (98/05/30) واصل شود، تا از گزينش حذف گرديد. بديهي است به درخواست هايي که بعد از تاريخ تعيين شده به اين سازمان واصل شود ترتيب اثرداده نخواهد شد و کليه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود. لازم به تاكيد است داوطلباني که در دوره روزانه در آزمون سال 1398 پذيرفته شوند حق شركت در آزمون سال 1399 را نخواهند داشت.
4- به اطلاع داوطلبان كدرشته امتحاني 1152 (مجموعه مدرسي معارف اسلامي) كه با توجه به مفاد كارنامه نتايج اوليه اين آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، مي‌رساند از آنجائيكه شرط ورود داوطلبان متقاضي در كدرشته امتحاني مذكور به دانشگاه علاوه بر كسب نمره علمي لازم، احراز شرايط عمومي رشته مدرسي معارف اسلامي و نتيجه مصاحبه‌ معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها مي‌باشد، لذا اين دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرايط فوق و همچنين شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، حداكثر يك هفته پس از اعلام نتايج اوليه، براي طي مراحل پذيرش به پايگاه اطلاع‌رساني معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان به نشاني: www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت‌نام در اين سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوي معاونت مذكور باشند. بديهي است عدم ثبت نام در اين سامانه به منزله انصراف از تحصيل در اين رشته تلقي مي‌گردد. ضمناً لازم به ذكر است كه در گزينش نهايي وضعيت علمي داوطلباني كه مبادرت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود در موعد مقرر ننمايند و يا نتيجه مراحل مذكور از سوي معاونت فوق‌الذكر به صورت منفي به اين سازمان اعلام گردد، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.
5- تذكرات مهم:
الف‌- به داوطلبان گرامي توصيه مي‌گردد، قبل از اقدام به تكميل نهايي فرم انتخاب رشته خود، توضيحات و اطلاعات مربوط به آن (محل تحصيل، نوع دوره، ميزان شهريه و ...) و همچنين اطلاعات مندرج در بخش پيوستهاي دفترچه راهنماي انتخاب رشته را حسب مورد مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
ب‌- سيستم انتخاب رشته، تا حدودي هوشمند پيش‌بيني گرديده كه در حد امكان خطاهاي احتمالي داوطلبان را در زمان انتخاب رشته اينترنتي به آنان تذكر دهد (به عنوان مثال: انتخاب كد رشته محلي كه داوطلب در آزمون آن شركت نكرده و يا اينكه در گرايشي از گرايشهاي رشته امتحاني خود مجاز به انتخاب رشته نگرديده است و ...)، لذا لازم است داوطلبان نسبت به رفع خطاهاي داده شده اقدام نمايند.
ج‌- داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعيه‌هاي اين سازمان، دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و شرايط و ضوابط ارگانهاي بورس دهنده و مؤسساتي كه به صورت شرايط خاص پذيرش مي‌نمايند را به دقت مطالعه نمايند.
د- داوطلبان متقاضي رشته‌ محل‌هاي بورسيه داراي شرايط خاص ضمن مطالعه دقيق شرايط و ضوابط اين گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداكثر 2 كدرشته محل از اين نوع كدرشته محلها مي‌باشند و لازم به توضيح است اطلاعيه اين سازمان درخصوص معرفي شدگان چند برابر ظرفيت و برنامه زماني مصاحبه و ساير مراحل گزينش از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در تاريخ‌ 98/04/31 منتشر خواهد شد.
تبصره: انتخاب كدرشته‌محلهاي تحصيلي دانشگاه‌هاي شاهد، امام صادق (ع) و دانشگاه غيرانتفاعي خاتم از شرط محدوديت انتخاب حداكثر 2 كدرشته‌محل رشته‌هاي داراي شرايط خاص و بورسيه مستثني مي‌باشند.
هـ كليه داوطلبان متقاضي كدرشته‌هاي امتحاني 1131-1139- 1148 (رشته مديريت امور شهري) كه مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است براي اطلاع از زمان مصاحبه علمي به اطلاعيه‌ اين سازمان كه در تاريخ 98/04/31 از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان منتشر مي‌شود، توجه نمايند.
و- با توجه به مصوبه يازدهمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصيلات تكميلي مورخ 98/01/24 شركت در آزمون عملي و تشريحي در كدرشته هاي امتحاني 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364منحصراً براي داوطلباني كه براساس كارنامه نتايج اوليه در دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز به انتخاب رشته باشند و تمايل به انتخاب رشته محل هاي دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) را در فرم انتخاب رشته خود داشته باشند، ضرورت دارد. به عبارت ديگر براي داوطلباني كه در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و يا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل هاي دوره هاي غيرانتفاعي، پرديس خودگردان، پيام نور و مجازي را درج كنند و يا براي انتخاب رشته محلهاي دانشگاه آزاد اسلامي اقدام نمايند، آزمون عملي برگزار نخواهد شد. ملاك پذيرش در رشته محلهاي دوره هاي غيرانتفاعي، پرديس خودگردان، پيام نور، مجازي و دانشگاه آزاد اسلامي نمره كل نهايي بدون احتساب آزمونهاي عملي و تشريحي حسب مورد در هريك از كد ضريب ها خواهد بود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم (شبانه) براي اطلاع از زمان برگزاري آزمونهاي عملي، تشريحي و پروژه (كه در نيمه اول مردادماه خواهد بود) به اطلاعيه‌ اين سازمان كه در تاريخ 98/04/31 از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان منتشر مي‌شود، مراجعه نمايند.
تذكر 1: متقاضيان كدرشته‌هاي امتحاني داراي پروژه و يا آزمون عملي گروه هنر شامل كدهاي 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364 كه براساس كارنامه نتيجه مجاز به انتخاب دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند در صورت تمايل به انتخاب كدرشته محلهاي مربوط به دوره‌هاي فوق در فرم انتخاب رشته مي‌بايست در زمان انتخاب رشته به ازاي انتخاب هر پروژه و يا آزمون عملي نسبت به پرداخت مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ريال بابت هزينه برگزاري آزمون عملي از طريق كارتهاي عضو شتاب اقدام و سپس نسبت به انتخاب رشته عمل نمايند.
لازم به توضيح است داوطلباني مجاز به شركت در پروژه و يا آزمون عملي رشته‌هاي امتحاني فوق خواهند بود كه:
1- براساس كارنامه نتايج اوليه در رشته و گرايش مربوط به دوره‌هاي روزانه و شبانه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.
2- همزمان با انجام انتخاب رشته، علاقمندي خود را براي شركت در پروژه و يا پروژه‌ها اعلام نموده و نسبت به پرداخت هزينه فوق براي هر پروژه اقدام نمايد. (داوطلباني علاقمندي خود را براي شركت در 2 و يا 3 پروژه اعلام ‌نمايند، مي‌بايست نسبت به پرداخت هزينه براي هر پروژه به مبلغ 000/500 ريال اقدام كنند).
3- كدرشته‌محلهاي پذيرش دوره‌هاي دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم (شبانه) مربوط به هر پروژه و يا آزمون عملي را در فرم انتخاب رشته خود درج نمايند.
تذكر 2: در صورتي كه داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم (شبانه) در اين مرحله نسبت به اعلام علاقمندي و پرداخت هزينه اقدام نمايد ولي در تاريخ برگزاري پروژه يا آزمون عملي غايب جلسه آزمون باشد، نتيجه پروژه و يا آزمون عملي براي وي بصورت نمره «0» صفر منظور شده و نمره كل نهايي داوطلب با اعمال نمره صفر «0» محاسبه خواهد شد.
ز- شيوه امتحاني مجموعه موسيقي (آهنگسازي ـ نوازندگي موسيقي ايراني ـ نوازندگي موسيقي جهاني ـ موسيقي شناسي كد 1360) و منابع آزمون تشريحي درس تجزيه و تحليل نمايشنامه رشته كارگرداني (كد 1357) به شرح ذيل براي آگاهي داوطلبان اعلام مي‌گردد. بديهي است اطلاعات تكميلي در خصوص زمان و مكان آزمون‌هاي تشريحي رشته‌هاي مذكور و ساير رشته‌هاي مربوط (كه در نيمه اول مردادماه خواهد بود) در تاريخ 98/04/31 از طريق سايت سازمان اطلاع‌رساني خواهد شد.
شيوه امتحاني مجموعه موسيقي (كد 1360)
1- آزمون سرايش و شنوايي:
•براي داوطلبان رشته موسيقي ايراني:
الف: سرايش:
- خواندن ملودي در گام‎هاي ماژور
- خواندن ملودي در گام‎هاي مينور يا مدهاي ايراني
ب: شنوايي: تشخيص فواصل ملوديک و هارمونيک
ج: ريتم خواني (ساده و ترکيبي)
• براي داوطلبان رشته موسيقي جهاني:
الف: سرايش: خواندن ملودي در گام هاي ماژور و مينور
ب: شنوايي: تک صدايي (ملودي تنال)، دو صدايي (تشخيص فواصل ملوديک و هارمونيک)،
ج: ريتم‌خواني: (ساده و ترکيبي)
• براي داوطلبان رشته آهنگسازي:
الف: سرايش: خواندن ملودي در گام‏هاي ماژور و مينور
ب: شنوايي: تک صدايي (ملودي تنال)، دو صدايي (تشخيص فواصل هارمونيک و ملوديک)، آکوردشناسي سه صدايي
ج: پيانوي عمومي: اجراي يک قطعه از دوره کلاسيک يا رومانتيک
د: آهنگسازي و اجراي يک قطعه به فرم "روندو" توسط داوطلب
•براي داوطلبان رشته موسيقي‎شناسي
الف: سرايش: خواندن ريتم‎هاي ساده و ترکيبي
ب: شنوايي: تشخيص فواصل ملوديک
2- آزمون تخصصي:
• براي داوطلبان رشته موسيقي ايراني:
ساز تخصصي: (سازهاي تار، سه‎تار، سنتور، ني، کمانچه، قانون، عود، قيچک)
الف: آشنايي با اجراي کل رديف دستگاهي ايران (رديف هاي درويش خان، وزيري، محجوبي، مختاري، کسايي، بهاري، پايور، بيگجه خاني، ني داود، حبيب سماعي، ميرزا عبداالله، ميرزاحسين قلي خان، ابوالحسن صبا، عبدالله دوامي، محمد کريمي، علي اکبر شهنازي، عبادي و موسي معروفي)
ب: انتخاب يک دستگاه و دو آواز توسط داوطلب
ج: قطعه نوازي: بداهه نوازي با متر آزاد
د: آمادگي اجراي حداقل سه قطعه بدون کلام از مجموعه معتبر ايران
ر: جواب آواز
• براي داوطلبان رشته موسيقي جهاني:
ساز تخصصي: (سازي از خانواده‎هاي بادي چوبي، بادي برنجي، زهي، پيانو، گيتار و هارپ)
الف: اجراي سه قطعه از چهار دوره باروک، کلاسيک، رمانتيک و معاصر ، بديهي است يکي از چهاردوره‌ها بطور کامل اجرا شود .
ب: داوطلبان غير ساز پيانو ، گيتار و هارپ موظفند رپرتوار خود را با همراهي ساز پيانو اجرا کنند.
ج: دشيفراژ: اجراي يک قطعه از روي نت با انتخاب هيئت داوران براي داوطلبان نوازندگي پيانو، هارپ و گيتار ضروري مي‌باشد.
د: داوطلبين ملزم به اجراي رپرتوار تعيين شده بدون استفاده از نت قطعات مي باشند. (توجه شود اجراي از روي نت قابل قبول داوران نخواهد بود.)
• براي داوطلبان رشته آهنگسازي:
آزمون کتبي: نوشتن قطعاتي در بافت‌هاي مونوفونيک، هموفونيک، پلي فونيک در فرم‌هاي دو و سه بخشي، روندو، تم و وارياسيون و تنظيم براي ارکستر سمفونيک يا آنسامبل تعيين شده توسط ممتحنين (هيئت داوران)
• براي داوطلبان رشته موسيقي شناسي:
مصاحبه‏ علمي، ارائه مقاله، سوابق تحصيلي، درک مطلب زبان و آزمون اجراي موسيقي (آشنايي با آواز يا يکي از سازهاي موسيقي ايراني، جهاني يا محلي).
منابع آزمون تشريحي درس "تجزيه و تحليل نمايشنامه" رشته كارگرداني (كد 1357) کارشناسي ارشد 1398 به شرح ذيل اعلام مي‌شود:
1- دکتر فاستوس اثر کريستوفر مارلو 2- تارتوف اثر مولير 3- آدم آدم است اثر برتولت برشت 4- مرگ فروشنده اثر آرتور ميلر 5- ميمون پشمالو اثر يوجين اونيل 6- مويزي زير آفتاب اثر لورين هانسبري (لورن هنزبري)
ح- داوطلبان لازم است براي اطلاع از اطلاعيه احتمالي اصلاحيه دفترچه راهنماي انتخاب رشته و يا رشته‌هاي جديد تا پايان مهلت انتخاب رشته (98/04/23) به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه كنند تا در صورت صدور اين اطلاعيه از محتواي آن اطلاع حاصل نمايند.
ط- آن دسته از داوطلباني كه در تقاضانامه ثبت‌نامي براي انتخاب رشته‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و دانشگاه پيام‌نور، اعلام علاقمندي ننموده‌اند، در صورتي كه حداقل نمره علمي لازم را براي انتخاب رشته‌هاي اين دانشگاه‌ها كسب كرده باشند، در ذيل بند الف (مشخصات ثبت‌نامي) پيغامي را مبني بر امكان انتخاب اين رشته‌ها در كارنامه اعلام نتايج اوليه مشاهده خواهند نمود. لذا اين دسته از داوطلبان در صورتي كه علاقمند به انتخاب رشته‌هاي مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و دانشگاه پيام نور هستند، مي‌بايست پس از واريز مبلغ 138.000 (يكصدو سي و هشت هزار) ريال بابت اعلام علاقمندي به رشته‌هاي اين دانشگاه‌ها و مؤسسات، از طريق سيستم اينترنتي و توسط كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندي به انتخاب اين دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام نموده و سپس اين رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اينترنتي درج نمايند.
ي- آن دسته از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مراكز و واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي، مي‌بايست پس از اعلام نتيجه اوليه آزمون و دريافت كارنامه، براي اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاريخ 98/04/22 به سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني: www.azmoon.org مراجعه نمايند. انتخاب رشته براي رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با استفاده از كد دسترسي مندرج در كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون بطور مجزا و از طريق دانشگاه مذكور انجام مي‌پذيرد. بديهي است داوطلباني كه در يكي از رشته‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و يا دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته شوند مي‌توانند به دلخواه خود منحصراً در يكي از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصيل شوند.
ك- پس از مشاهده كارنامه نتايج اوليه آزمون، آن دسته از داوطلباني كه در خصوص مندرجات كارنامه (به غير از معدل كارداني و كارشناسي، نام رشته تحصيلي و يا نام محل اخذ مدرك كارشناسي) خود سوالي دارند، ضمن توجه به توضيحات مربوط به كارنامه كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و در سايت اين سازمان درج گرديده است، لازم است حداكثر تا تاريخ 98/04/24 منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. لذا از داوطلبان تقاضا مي‌شود از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري و يا بعد از تاريخ 98/04/24 واصل شود، به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با شماره تلفن‌ 42163-021 نيز در ميان ‌بگذارند.
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد