Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار داشت: مرکز کسب و کار، سرمایه و خطرپذیری (SCD) در دانشگاه رامین خوزستان راه‌اندازی می‌شود. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز با حضور مسئولان کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تفاهم‌نامه همکاری توانمند‌سازی دانشجویان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن خسروی‌پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در این رابطه اظهار داشت: دانشگاه نسل سوم دانشگاه‌کارآفرین است و در نسل سوم دانشگاه، توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور یک وظیفه اصلی است.

وی افزود: تربیت نیروی انسانی کارآمد، فراهم‌سازی بسترهای اشتغال مولد دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی از جمله ماموریت‌های است که در این تفاهم‌نامه با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» در دانشگاه گفت: با مجوز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: این مرکز در اموری مانند طراحی و هدایت برنامه‌های مهارت‌آموزی، مشاوره شغلی و آموزش دانشجویان با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد.

نخستین کافه کارآفرینی استان کرمانشاه راه‌اندازی شدباشگاه کارآفرینان بوشهر برای حمایت از ایده‌پردازان و رویدادهای کارآفرینی راه‌اندازی می‌شود30 درصد کارآموزان فنی‌وحرفه‌ای وارد حوزه کارآفرینی و اشتغال می‌شوند

خسروی‌پور با اشاره به رسالت دانشگاه‌های نسل سوم در بخش کارآفرینی بیان کرد: مراحل چرخه کارآفرینی که شامل آموزش مهارت، آشنایی با فضای کسب و کار، سرمایه و خطرپذیری است در قالب دوره‌های در مرکز SCD  برگزار می شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه رامین خوزستان گفت: در این مرکز دوره‌های عمومی کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، بیمه و خطرپذیری (ریسک)، به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی افزود: در مراحل بعدی دانشجویان پس از کسب الفبای مهارت و کارآفرینی در مراکز SCD، ایده خود را با کمک مراکز خلاقیت و رشد دانشگاه‌ها بروز داده و به مرحله عمل و تولید می‌رسانند و دانشگاه نیز از این ایده ها حمایت مالی و علمی می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب