Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرامیان با اشاره به اینکه جوانان محور اساسی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب هستند، گفت: از مسئولان انتظار می رود در شبکه سازی و کادرسازی برای مطالبات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به محوریت جوانان توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «مهدی بهرامیان» در سلسله نشست های گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به برخی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: کلید سخن رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند و بیش از ده ها بار در مدیریت جهادی به موضوع جوانان و محور عدالت و همچنین تحقق نظام پیشرفت اسلامی تاکید شده است و تمامی این محورها بر مبنای فعالیت جوانان دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بسیج حقوقدانان با بیان اینکه مبنای کار امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت های مردمی است، خاطرنشان کرد: همین امر موجب پیروزی انقلاب شد. رهبر انقلاب نیز در سخنان خود بارها بر مشارکت های مردمی تاکید کردند.

 

بهرامیان اظهار کرد: رهبر انقلاب در چهل سالگی دوم انقلاب از جوانان انتظار دارند و از مسئولان نیز در همین راستا این انتظار می رود که در کادرسازی و شبکه سازی با محوریت جوانان کمک کنند. بسیج حقوقدانان در این امر کمک می کند تا منویات رهبر انقلاب و مطالبات ایشان در موضوع کادرسازی برای نظام اسلامی محقق شود.

 

وی گفت: امیدواریم در پایان سال 98 شاهد معرفی نیروهای جوان، انقلابی و با مدیریت جهادی باشیم.

 

رییس بسیج حقوقدانان اظهار کرد: چند ماهی است که شبکه نخبگان حقوقی و قضایی را در کشور راه اندازی کردیم و بر همین اساس بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و منویات رهبری را مد نظر قرار دادیم. در این شبکه نخبگان یکدیگر را کشف می کنند و کمک می کنند تا انتظارات رهبر انقلاب در مقام گفتمان سازی برای شکل گیری تمدن اسلامی و نقش آفرینی در این امر برآورده شود.

 

وی گفت: گفتمان سازی ابتدا باید در دانشگاه ها و فضای مجازی شکل گیرد و در این خصوص نیازمند فعالیت رسانه ها، صدا و سیما و شبکه نخبگان کشور هستیم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد اردبیل خبرگزاری شبستان مسجدسلیمان بیرجند قم غنی سازی اوقات فراغت سازمان بسیج حقوقدانان بهرامیان بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

رهبر معظم انقلاب همواره مخالف تولید و به‌کارگیری سلاح هسته‌ای به عنوان یک سلاح کشتار جمعی بوده‌اند و مروری بر بیانات ایشان در سال‌های مختلف بیانگر این مهم است که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا،  اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن