Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرخانه جایزه جهانی گوهرشاد گفت: سایت جایزه جهانی گوهرشاد به 6 زبان آماده دریافت رزومه بانوان فرهیخته و نیکوکار است.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، مصطفی رجبی که صبح امروز، هفدهم تیرماه، در «نشست خبری چهارمین دوره جایزه جهانی گوهرشاد» پیرامون کشورهای شرکت‌کننده در این جایزه جهانی سخن می‌گفت، اظهار کرد: در این سه الی چهار سال گذشته، از طریق سایت مربوط و پیام‌رسان‌ها رزومه داوطلبین از کشورهای ژاپن، پاکستان، مالزی، اندونزی، آلمان، ایتالیا، کانادا و سوریه را دریافت کرده‌ایم که تاکنون از این کشورها برگزیده نداشته‌ایم و در مرحله ارزیابی و داوری به مرحله نهایی راه پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین کشورهای خارجی که از آن‌ها رزومه دریافت شده و در این چهار دوره برگزیده داشته‌ایم شامل از تانزانیا، عراق، کویت، بحرین، کنیا، نیجریه، روسیه، هندوستان، انگلستان، افغانستان، میانمار و ترکیه هستند.
معاون دبیرخانه جایزه جهانی گوهرشاد عنوان کرد: در داخل کشور نیز تقریبا از همه استان‌ها به ویژه استان‌های خوزستان، مازندران و گلستان دریافت رزومه را داشته‌ایم که البته فعلا برگزیده‌ای از این سه استان را نداشته‌ایم. اما تاکنون از استان‌های اصفهان، یزد، فارس، خراسان رضوی و تهران هم دریافت رزومه و هم برگزیده را در جایزه جهانی گوهرشاد دارا بوده‌ایم.
رجبی اضافه کرد: مراحل دریافت رزومه هم به صورت مکاتبه‌ای است که با مراکز بین‌المللی؛ چه در خارج و چه در داخل ایران مکاتبه کرده و از آنان درخواست می‌نماییم تا در راستای محورهای جایزه جهانی گوهرشاد، بانوانی که می‌شناسند را معرفی کنند.
وی تصریح کرد: علاو بر این، در داخل کشور نیز نهادهای بین‌المللی به ما کمک نموده و افرادی که در این راستا می‌شناسند به ما معرفی می‌کنند. این نهادها شامل سازمان فرهنگ و ارتباطات، جامعه‌المصطفی، مرکز بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه و نیز نهادهای دیگر هستند.
معاون دبیرخانه جامعه جهانی گوهرشاد همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر، سایت جایزه جهانی گوهرشاد به 6 زبان آماده دریافت رزومه‌های افراد است و بانوان هم می‌توانند خود به ثبت نام اقدام نموده و هم دیگرانی را که می‌شناسند به ما معرفی کنند. این زبان‌ها شامل روسی، اردو، عربی، انگلیسی، آذری و فارسی است.
رجبی اضافه کرد: در حادثه سیل اخیر نیز بانوان برگزیده ما بسیار فعال بودند که خانم‌ها فرنگیس عنبری، مهری یزدانی، خدیجه نیزاری، زهرا گیتی‌نژاد و نجمه کربلایی و دکتر لعبت گران‌پایه از داخل و نیز خانم ام فروه نقوی از انگلستان به سیل‌زدگان کمک کردند و این بانو از انگلستان با کمک برگزیدگان ما در داخل هشت اثاثیه و وسایل اصلی زندگی را آماده کردند که تحویل سیل‌زدگان شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های دبیرخانه آن است که این بانوان و برگزیدگان با یکدیگر ارتباط داشته باشند و از برکات این امر آن بود که دو برگزیده یعنی خانم‌ها کربلایی و نقوی کار عملیاتی مهمی را در خصوص کارآفرینی برای بانوان در کشور ما به انجام رساندند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آلمان حوزه علمیه خراسان رضوی کانادا یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است

تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باید با ازبکستان رو به رو شود.

طرفداری | سایت فیفا با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی پرداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

سایت فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت.

صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است