Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت از توزیع چهار هزار تن سیمان رایگان برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان خبر داد. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جلسه قرارگاه بازسازی  و نوسازی مناطق سیل‌زده این شهرستان اظهارداشت: باهدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مصالح ساختمانی از سوی سودجویان تاکنون 10 هزارتن میلگرد خریداری شده که از این میزان یک‌هزار و 200 تن وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع چهار هزار تن سیمان رایگان در استان افزود: برای احداث هر واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده هشت تن سیمان رایگان داده می‌شود.

هدیه فرمانده کل سپاه به سیل‌زدگان گلستانی؛ تعمیر 500 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زدهپرداخت کمک‌های بلاعوض به 2200 خانوار سیل‌زده آق‌قلا؛ ساخت 2800 واحدمسکونیتعمیر 10500 واحدمسکونی سیل‌زده در گلستان تا پایان تیر به اتمام می‌رسد

مدیرکل بنیادمسکن استان با اشاره به تکمیل پرونده 16 هزار واحد مسکونی خسارت دیده یادآور شد: در حوادث امسال 17 هزار و800 واحد مسکونی در استان خسارت دید که از این تعداد هفت هزار و300 واحد احداثی و 10 هزار و500 واحد تعمیراتی است.

وی گفت: تاکنون 14 هزار و800 پرونده به بانک ‌معرفی شد ‌که هفت هزار و 300 مورد موفق به عقد قرارداد با بانک‌ها شدند.

زمانی‌نژاد گفت: از 10 هزار و500 واحد مسکونی خسارت دیده، تعمیرات هشت هزار و800 واحد مسکونی آغاز شد و دو هزار و400 واحد نیز تعمیرات آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن