Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:26:20 GMT

پوشش «عروسی خوبان» به مرحله اجرا رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۹۹۳۴

پوشش «عروسی خوبان» به مرحله اجرا رسید

خبرگزاری آریا- با اهدای 20 کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به زوج های جوان مناطق سیل زده شهرستان کارون، کمپین عروسی خوبان عملیاتی شد.
به گزارش آریا، پویش عروسی خوبان که با هدف تامین جهیزیه برای 888 زوج در مناطق سیل زده در شب عید فطر امسال با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) و جمعی از فعالان حوزه رسانه رونمایی شده بود، شب گذشته  توسط موسسه خیریه حب الرسول(ص) خوزستان، و حمایت بنیاد کرامت امام رضا(ع) اولین گام عملیاتی خود را برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) در آن مراسم گفت: مخاطب اصلی ما را 888 زوج جوان محروم در مناطق سیل زده تشکیل می دهند که قرار است با مدد از حضرت امام رضا(ع) و با کمک مردم به آن ها در زمینه تهیه جهیزیه، برگزاری مراسم ازدواج و ودیعه مسکن کمک مالی شود.
شب گذشته با برگزاری مراسم عروسی 20 زوج جوان شهرستان کارون و اهدای جهیزیه، گام اول این پویش برداشته شد و قرار است تا روز ولادت امام رضا(ع) این مراسم در 27 شهرستان محروم و سیل زده دیگر برگزار شود.
هدف اصلی پویش عروسی خوبان، برداشتن موانع ازدواج جوانان مناطق سیل زده با کمک مردم و تشکل های مردم نهادی است که در موضوع ازدواج فعال هستند.
اولین مراسم این پویش که شب گذشته در شهرستان کارون برگزار شد، آغازی بود برای عملیاتی کردن یک ماه و نیم کمپین عروسی خوبان و فعالیت واحد خانواده بنیاد کرامت امام رضا(ع) که قرار است تا پایان دهه کرامت، این کمک ها در اختیار 888 زوج جوان قرار گیرد.
در این مراسم، در کنار مردم شهرستان کارون و خانواده زوج های جوان، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع)، حجت الاسلام اریکه معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان خوزستان، نعیم زاده حزباوی مدیرعامل موسسه خیریه حب الرسول(ص) خوزستان، فرماندار شهرستان کارون، فرمانده سپاه شهرستان کارون و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی شهرستان کارون نیز حضور داشتند.
همچنین گرداندن پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) و حضور خادمان آستان قدس رضوی در این مراسم نیز باعث ایجاد نشاط معنوی در بین مردم و تبرک مراسم بود.
لازم به ذکر است بنیاد کرامت امام رضا زیر نظر آستان قدس امام رضوی بیش از سه سال است در حوزه محرومیت زدایی، کارآفرینی، سلامت، خانواده، آموزش و تربیت و.... فعالیت دارد.
 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند