Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@07:04:21 GMT

پیگیری تکمیل مجتمع توان‌بخشی ایثار زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۰۰۷۰

پیگیری تکمیل مجتمع توان‌بخشی ایثار زنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان زنجان علاوه بر دیدار با استاندار از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان و بخش‌های مختلف بنیاد استان زنجان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، سید منصور میرمرادی در سفر به استان زنجان از بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از جمله مرکز ارتباطات و مراجعات، بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال، فرهنگی، صندوق قرض الحسنه شاهد بازدید کرد و در جریان اقدامات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در دیدار با استاندار استان زنجان پیرامون مسائل مربوط به ایثارگران استان به گفت‌وگو پرداخت و بر نقش همه دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان بازدید و در جریان ساخت و عملیات اجرایی این مرکز قرار گرفت. میرمرادی درباره بازدید خود از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان زنجان گفت: در این زمینه جلساتی تشکیل شده و در ابعاد کشوری مسائل مربوط به این مجتمع پیگیری خواهد شد البته در دیدار با استاندار زنجان نیز قول مساعد برای حل مسائل ساخت این مجتمع داده شد.


وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز سایر دستگاه‌ها همکاری خوبی در تکمیل این مجموعه دارند، بیان کرد: این مجموعه علاوه بر خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری به عموم مردم استان نیز ارائه خدمت می‌کند. کلنگ احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان در سال ۱۳۸۸ با اعتبار اولیه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال زده شده و تاکنون بخش‌های ورزشی مجموعه با بهره‌برداری از استخر تکمیل شده است. مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با ۱۲ هزار مترمربع بنا در حال احداث است.


میرمرادی همچنین در جلسه شورای مدیران و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به حضور ۷۰۰۰ جانباز در استان زنجان یادآور شد: به صورت متوسط ۵۰ درصد از این افراد شاغل و تعدادی نیمه شاغل و مستمری بگیر هستند و حضور این تعداد جانباز عزیز افتخار بزرگی برای استان زنجان و میهن اسلامی است. باید نسبت به ارتقای فرهنگ سازمانی کوشش کرد و نسبت به تکریم و حفظ ارزش‌های سازمانی، عِرق به سازمان و از بین بردن هرگونه بدبینی و بی‌اعتمادی تلاش کرد.


وی با بیان اینکه ایثارگرانی که چندین سال در جبهه‌های جنگ حضور داشتند امروز در مظلومیت هستند، گفت: امروز وظیفه همه ما تقدیر و قدردانی از زحمات این عزیزان است و همه تلاش‌ها ذره‌ای از ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران را جبران نخواهد کرد. ایثارگران سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و اکنون در بسیاری از صحنه‌های انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کنند. فعالیت‌های انجام شده در استان مطلوب بوده و امیدواریم این روند مطلوب ادامه پیدا کند. کارکنان بنیاد ارائه خدمات به ایثارگران را وظیفه خود می‌دانند و برای خدمت به ایثارگران از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان دفاع مقدس مجتمع ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تخصیص منابع ارزی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان خبر داد و گفت: وزارت بهداشت و صمت مجوزات لازم را به بنیاد شهید داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت - در حاشیه نشست هیأت دولت گفت: دولت و مجلس کمک کردند جداول بودجه هم ابلاغ شد تا رشد قابل قبولی در پرداختی‌های مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته باشیم.

وی افزود: آن چیزی که دنبال آن بودیم مسئله تأمین ارز برای خرید تجهیزات مربوط به جانبازان و ایثارگران پس از ۱۰ سال بود که به نتیجه رسید، چرا که بعضی از این تجهیزات در داخل تولید می‌شدند لذا از ثبت سفارش تجهیزات و هم از اجازه واردات آن‌ها ممانعت می‌شد، شرکت‌های داخلی هم در این زمینه وجود نداشتند و مجبور بودیم بعضاً به صورت چمدانی تجهیزات را وارد کنیم.

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: هم وزارت بهداشت و هم وزارت صمت مجوزات لازم را به بنیاد شهید دادند و در جدول تخصیص منابع ارزی، ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان تخصیص داده شد.

قاضی‌زاده در ادامه درباره افزایش حقوق خانواده شهدای گفت: در بخش‌های مختلف این افزایش حقوق متفاوت است، والدین خانواده‌های شهدا هفت میلیون و صد دریافت می‌کردند و امسال به ۱۵ میلیون رسیده است. در مورد سایر حقوق جانبازان حالت اشتغال مطابق با رشدها اتفاق افتاد یعنی آنجایی که باید ۲۰ درصد رشد کند ۲۰ درصد، در مورد حق پرستاری ۳۵ درصد بر اساس قانون کار افزایش پیدا کند ۳۵ درصد، مجموعاً رشدی که در پرداخت‌های بنیاد شهید اتفاق افتاده است از متوسط پرداخت‌های مجموعه دولت بالاتر است که این نشان دهنده این است که اولویت دولت و مجلس در حوزه شهدا و ایثار بوده است چرا که در طی دوسال منابعی که در اختیار بنیاد شهید بوده سه برابر شده است یعنی بودجه ۳۰ هزار میلیاردتومانی به ۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی عنوان کرد: البته اگر باز پرسیده شود که با این همه افزایش آیا کفایت تمام خدمات بنیاد شهید را می‌کند باید بگویم خیر، به علت اینکه به صورت طولانی مدت یکسری خدمات ناقص داده شده است تا بتوانیم این خدمات را کامل کنیم به جای ۹۰ هزار میلیارد تومان نیاز به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه است که در حال حاضر ممکن نیست.

منبع: ایرنا

کد خبر 751729

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم