Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران از فردا (۱۸ تیر) به میزبانی کرمانشاه، گفت : افتتاحیه این جشنواره با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در تالار انتظار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز به کار کارناوال‌های شادی در استان در آستانه برگزاری این جشنواره، گفت : این کارناوال‌ها که سه گروه عروسکی رنگین کمان، خاله شادونه و مَل مَل در آن حضور دارند در شش شهرستان هرسین، صحنه، کرمانشاه، سرپل ذهاب، پاوه و سنقر فعالیت خواهند داشت که تاکنون برنامه‌ها در سه شهرستان صحنه، هرسین و کرمانشاه برگزار شده است.

امیری افزود: فردا (سه شنبه) نیز برنامه شادپیمایی در ورودی تاقبستان و پیش از آغاز افتتاحیه جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از اکران برنامه‌های پویانمایی در بیش از ۳۵ نقطه استان خبر داد و افزود: دیدن این برنامه‌ها برای تمامی افراد رایگان است.

وی با بیان اینکه در سه روز برپایی این جشنواره کرمانشاه با تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد در تمامی شبکه‌های استانی، ملی و فراملی معرفی می‌شود، گفت: طی مدت برپایی جشنواره روزانه ۱۸ ارتباط زنده با شبکه‌های مختلف خواهیم داشت. همچنین ۳۲ شبکه استانی، برنامه‌ها و تیزر‌هایی در خصوص استان کرمانشاه پخش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در مجموع ۳۵۰۰ دقیقه برنامه در خصوص کرمانشاه و ویژگی‌های آن روی آنتن شبکه‌های ملی و فراملی می‌رود که فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر و بهتر استان است.

امیری از تمام مردم برای حضور در این جشن‌ها و برنامه‌ها دعوت کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم فضایی پر از شادی و نشاط را در استان رقم بزنیم  .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز به کار دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 حامیان فلسطین و مخالفین نسل کشی اسرائیل در غزه، در شیکاگو کارناوال خودروی عظیمی راه انداختند. تصاویر این کارناوال را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • شبکه خبر دو هک نشده است
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون