Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ابریشمی راد بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان از تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری این شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تحقق این میزان بودجه طی ۶ سال اخیر بی سابقه بوده است و این بدین معنی است که عملکرد ما در درآمد و بودجه ۹۶ درصد تحقق یافته و بر اساس آمارها شهرداری کاشان بیشترین تحقق بودجه را در میان شهرداری های استان اصفهان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری علاوه بر رسیدگی در بعد جسمی به بعد روحی شهر نیز در حد توان و بضاعت توجه ویژه ای دارد، افزود: بیش از ۴۰ پروژه در دهه فجر سال گذشته توسط شهرداری کاشان به بهره برداری رسید و تمام تلاش خود را در بکارگیری حداکثری امکانات داشته ایم تا شهروندان از زندگی در این شهرستان لذت ببرند.

مساجد کانون نورانی محلات کاشان

شهردار کاشان ضمن تاکید به توجه به بعد فرهنگی شهر ابراز داشت: در راستای توجه به فرهنگ عمومی شهر توجه به مساجد در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خود را با شعار تبدیل مساجد به کانون نورانی محلات انجام دادیم به نحوی که سعی شده مساجد در حوزه محلات برای رفع مشکلات آن منطقه شناخته شود.

بکارگیری بهترین پیمانکار و مشاوران در اجرای پروژه زیرگذر کاشان

ابریشمی راد ضمن یادآوری وظایف شهرداری افزود: معتقد هستیم زمانی که با کمبود بودجه مواجه هستیم باید بیشتر کار کنیم تا این کمبودها جبران شود و هیچ گاه این موضوع باعث نشده است تا خدمت رسانی به شهروندان را تحت الشعاع قرار دهیم و همیشه سعی شده است تا بهترین خدمات و امکانات به مردم کاشان ارائه شود چراکه آنان لایق بهترین ها هستند.

وی از آغاز عملیات پروژه زیرگذر مدخل کاشان و همکاری نهادهای مرتبط با شهرداری در اجرای این پروژه خبر داد و اظهار داشت: یکی از این پروژه های بزرگ شهرستان کاشان پروژه زیرگذر است که در مقیاس شهری پروژه بزرگی محسوب می شود و بر همین اساس قرارگاه خاتم الانبیاء که بهترین پیمانکار کشور است، مجری این پروژه انتخاب شده و بهترین طراحان و مشاوران نیز در پیشرفت آن نقش بسزایی دارند.

ساخت پردیس بزرگ فرهنگی کاشان

وی از ساخت۶ خانه فرهنگ در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: پردیس بزرگ فرهنگی با پنج هزار و ۲۰۰ متر زیربنا در بقایای کارخانه ریسندگی کاشان یکی از مهم ترین و بزرگترین پروژه فرهنگی شهرداری کاشان محسوب می شود که طی چند روز گذشته عملیات ساخت آن به مرحله اجرا در می آید.

کد خبر 4661450

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کاشان کانون مساجد مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: عدالت توزیعی پروژه ها از رویکردهای اصلی بودجه 1403 شهرداری اصفهان است، چنانکه در این بودجه بالغ بر 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کمتر برخوردار اختصاص یافته است و در این میان، با کمک مشاوران و شهرداری های مناطق، 40 محله هدف شناسایی قرار گرفت و نیازهای آنها برآورد شد تا در بودجه به آنها توجه ویژه شود.

او با اشاره به تعریف پروژه ها براساس برنامه اصفهان 1410 افزود: در این خصوص، 40 موضوع کلان بررسی و طبق نقشه های پراکندگی فضایی و عدالت فضایی و مکانی تحلیل شد. مانند ایستگاه های آتش نشانی، فضای سبز و پارک ها، ایستگاه های اتوبوس، معابر، شبکه آبیاری، توسعه منابع آب، خطوط، پیاده روها، مناسب سازی ویژه معلولان و... که جانمایی های لازم برای آنها صورت گرفت و وضعیت موجود و کمبودها شناسایی شد تا براساس میزان منابع و با نگاه توزیع عادلانه، در بودجه 1403 قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان درباره صرفه جویی در هزینه های جاری اظهار کرد: بخشی از هزینه های جاری مربوط به حقوق و دستمزد است که طبق دستورالعمل ابلاغی حقوق ها را افزایش دادیم و در مجموع سهم حقوق و دستمزد در کل بودجه فقط 8 درصد است.

او بخش دیگری از هزینه های جاری را مربوط به نگهداری و نظافت شهر دانست و ادامه داد: در این خصوص یک قیمت پایه وجود دارد و داده ها نیز دقیق است، بنابراین متناسب با حد نیاز هزینه می شود و در عمل هم تلاش می کنیم با نظارت میدانی آنچه پیش بینی شده است را عملیاتی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به درآمدهای پایدار خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار یک ظرفیت ملی است که در بین شهرداری ها پیرامون آن انسجامی در حال شکل گرفتن است تا از حرکت های سلیقه ای به خصوص در بحث عوارض پرهیز شود. در مدیریت شهری اصفهان نیز، قبل از ارسال بودجه لوایح درآمدی و بهای خدمات ارسال و در این خصوص تصمیم گیری شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری