Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه‌سواری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دومین روز از این رقابت‌ها که به مناسبت گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت در این شهرستان در حال برگزاری است در بخش بزرگسالان «امیرمهدی کردی» از البرز، «شایان والی‌زاده» از کردستان و «امیر خلیلی‌قره‌پویا» از آذربایجان‌غربی به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برومند نظری اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز «حسین زنجانیان» از قزوین به مقام قهرمانی رسید و «امین نجفی‌بزی» از سیستان و بلوچستان و «طاها قابلی» از قزوین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی بیان کرد: در مسابقات دوچرخه‌سواری دانهیل ۲۵ دوچرخه‌سوار از ۱۲ استان کشور در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور داشتند که در منطقه جنگلی روستای «میرشیخ حیدر» شهر سردشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: این رشته به صورت انفرادی و تایم‌گیری به مدت زمان ۲ تا پنج دقیقه در ۲ مرحله مقدماتی و فینال برگزار شد.
مسابقات بخش بانوان نیز در رشته کراس‌کانتری فردا / سه‌شنبه / برگزار می‌شود که کار پذیرش دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در این رشته از عصر امروز دوشنبه آغاز می‌شود.
نفرات برتر رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور مردان در رشته کراس‌کانتری در سردشت نیز عصر دیروز مشخص شدند.

دوچرخه‌سواری کوهستان (Mountain biking) از رشته‌های ورزش دوچرخه‌سواری است که با استفاده از دوچرخه در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار انجام می‌شود.
رشته کراس کانتری و دانهیل از رشته‌های دوچرخه سواری کوهستان است؛ مسابقات کراس‌کانتری در مسیرهای صخره‌ای، جنگلی و سراشیبی به مسافت پنج تا ۹ کیلومتر برگزار می‌شود که بسته به سن شرکت‌کنندگان بین زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.
دانهیل نیز رشته‌ای است که مربوط به پیمایش سرپایینی‌ها در کوهستان است؛ دوچرخه‌های این رشته مقاوم و سنگین هستند به طوری که بتوان در سراشیبی‌های تند کوهستانی آنها را کنترل کرد.
سردشت با داشتن شرایط توپوگرافی ویژه‌ای که دارد یکی از مستعدترین مناطق کشور برای برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان است.
سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق قرار گرفته و از دیروز / ‏یکشنبه‬ ۱۶ تیر / ‏‬ میزبان این مسابقات است.
۷۵۶۲/۶۱۸۵/۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند