Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@10:08:09 GMT

به مراد دل رسیدن یعنی همین آقای مرادی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۰۷۶۲

به مراد دل رسیدن یعنی همین آقای مرادی

تمام شد،در همان دور اول.گمان خیلی ها این بود که چنین می شود و چنان،اما رای اعضای مجمع فقط علی مرادی بود.گویا معترضین،همان هایی که دم به دقیقه گلایه می کردند که ما در فلان استان هستیم و بدون امکانات،ما در فلان شهرستان هستیم و بدون توجه، از مریخ آمده بودند! شاید هم بیجا گلایه می کردند و دیگر با این قائده کنار آمده اند که درد را از هر طرفی که بخوانی درد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نه نمی شود! در هیچ مخیله ای نمی گنجد...اما خب اتفاقی بود که افتاد و مبارک علی مرادی.

4 سال پر از حاشیه،پر از تنش و درگیری و پر از دلخوری.زیرآب خیلی ها را زدند،خیلی ها از جمع اولیه جدا شدند و خیلی ها از زیر تیغ رد شدند اما همه اینها را باید ریخت دور.حتی باید فراموش کرد همه آن باج هایی که به کیانوش رستمی داه شد،ناملایمتی هایی که با بهادر مولایی،بهداد سلیمی و خیلی ها دیگر شد و البته رفاقت هایی که سر منیت های بی دلیل تبدیل شد به دشمنی.

مجالی برای انتقاد نیست،چون نه زمانش است و نه در این شرایط که دوره جدید ریاست مرادی آغاز شده است باید چماقی درست کرد برای سرکوفت زدن به حاشیه های گذشته! حالا باید دور دست ها را دید.آینده را.وعده هایی که داده شده و راه هایی که نرفته.4 سال زمان خوبی بود برای پر کردن همه خلاهای موجود در وزنه برداری اما نشد.یکدفعه،یکجا چرخ وزنه در چاله ای بزرگ افتاد و دیگر حرکت نکرد.زیر این چرخ خیلی ها آسیب دیدند و خیلی ها نابود شدند اما بودند بعضی ها که لباس شان حتی کثیف هم نشد،چون اصلا زوری برای بیرون آوردن این چرخ نزدند! خیلی ها هم  در ابتدای راه یک پای شان این طرف جوی بود،در میانه راه پای خود را طرف دیگر گذاشتند و در آخر...غافل از اینکه روزی می رسد که این راهی برای انتخاب نباشد.

آقای علی مرادی،باز هم تبریک و طعم خوب ریاست چهار ساله بر فدراسیون به کامتان.شما سه سال دیگر بازنشسته می شوید اما احتمالا منعی برای اینکه دوران چهارساله خودتان را به پایان برسانید وجود نداشته باشد.همه مواردی که در بالا گفتیم را مرور کنید و ببینید 4 سال قبل کجای راه را اشتباه رفتید که برای 4 سال پیش رو تکرارش نکنید.خیلی ها این روزها نگران وزنه برداری هستند و خیلی ها از آینده ای که پیش روی شان است می ترسند.کاری کنید تا به همه وعده هایی که دادید عمل کنید،وزنه برداری را بسازید و در نهایت یک نام نیک از خودتان به جا بگذارید.طوری نشود که گمان همه این باشد دوباره به آنها رویا فروختید و دوباره آش همان آش است و کاسه همان کاسه.در این راه همه باید کمک کنند،فارغ از هر طیف و دسته ای.دوباره این گوی و دوباره این میدان،بسم الله.

251 251

کد خبر 1277761

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است

ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج، سفری برای پاک کردن خود است. سعی کنید که در این سفر، از این صفات منفی خود را جدا کنید و از خدا بخواهید که به شما کمک کند که بهترین رفتار را داشته باشید. اگر از سفر برگردید و تغییر مثبتی نداشته باشید، ضرر کرده‌اید و مکه که پاک کننده‌ است، نیز بر شما اثری نداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در کنگرۀ عظیم حج تمتع که امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید در سفر حج به آن توجه داشته باشید، مفهوم اخلاص است. در قرآن و روایات آمده‌ که شیطان با تمام قوا از تمام جوانب تلاش می‌کند که اخلاص شما را مورد هدف قرار دهد.

وی افزود: انسان باید کار را صرفاً برای خدا انجام دهد و برای کسب قدرت و عنوان خاص اعمال را انجام ندهد. انسان باید به خدای خود بگوید که خداوندا چون تو فرمودی که من حج انجام دهم، پس من فقط برای تو انجام می‌دهم. ما باید برای انجام واجبات خود هزینه کنیم و هیچ واجبی از واجب دیگر برتر نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت ادامه داد: بنابراین در وهلۀ اول اخلاص مهم است. در روایات آمده که اگر انسانی ۴۰ شبانه روز با اخلاص کار انحام دهد، خداوند حکمت را بر زبان او جاری می‌کند.

حجت‌الاسلام نواب با اشاره به اینکه نکتهٔ دوم دارای اهمیت برای سفر حج، داشتن برنامه‌ریزی است، تصریح کرد: از کسانی که در گذشته به حج مشرف شده‌اند، مشورت بگیرید و برای ایام سفر خود در محضر پیامبر(ص) برنامه‌ریزی کنید. از قبل به خوبی فکر کنید. فرصتی در اختیار شماست که در مسجدالحرام و مسجدالنبی با خدا راز و نیاز کنید. این فرصت‌ها برای افراد بسیار کم اتفاق می‌افتد. برای تک‌تک مقاطع روز به‌گونه‌ای برنامه داشته باشید که گویا آخرین سفر شماست.

وی با بیان اینکه در این سفر، دانش و علم کافی داشته باشید، اظهار کرد: در کلاس‌ها و جلسات مربوط به حج شرکت کرده و کتاب‌های مربوط به حج را از نظر بگذرانید. در مورد این سفر، دانش‌افزایی کنید تا به خوبی از سفر خود بهره ببرید. افرادی بودند که در حج شرکت کرده و برخی اعمال را نیز به جا آوردند، ولی بعد از بازگشت به ایران متوجه شدند که اعمال احرام به جای نیاورده و در برنامه‌ریزی‌ها اشتباه کرده بودند. می‌توانید از روحانیون همراه کاروان هم برای دانش‌افزایی کمک بخواهید.

او اصلاح رفتار را یکی از مهمترین نکاتی دانست که باید در سفر حج، آن را در مرکز توجه قرار داد و گفت: همهٔ ما اشکالات اخلاقی داریم و هیچ کس مبری از این ایرادات نیست، اما این سفر، سفری برای پاک کردن خود است. سعی کنید که در این سفر، خود را از این صفات منفی جدا کنید و از خدا بخواهید که به شما کمک کند که بهترین رفتار را داشته باشید. تلاش کنید که رفتارتان پس از این سفر با همسایه‌ها و دوستان و فرزندان تغییر کند و بهتر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد