Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بسکتبال استان فارس خواستار حمایت بخش خصوصی از ورزش شد و گفت: تیم بسکتبال این استان امسال برای حضور در لیگ برتر نیازمند اسپانسر است. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

 فریدون رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، در پاسخ به این سوال که تیم بسکتبال فارس امسال در لیگ شرکت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: در صورتی که اسپانسر قوی داشته باشیم در لیگ برتر حضور می‌یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی در رابطه با وضعیت این هیئت در دو سال اخیر اظهار داشت: هیئت بسکتبال فارس در این چند سال روندی رو به رشد و در واقع یک سیر صعودی داشته به طوری که در سال 97 این هیئت جزء شش تیم در رده‌های مختلف در لیگ قرار گرفته و همچنین در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی یافته است.

اردوی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال در بابل برگزار شدجام جهانی بسکتبال به تهران می‌آیداردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در مازندران برگزار شدنیکخواه بهرامی: امکانات اردوی تیم ملی بسکتبال اصلا کافی نیست/ حضور حدادی برای تیم ملی نعمت است

رئیس هیئت بسکتبال استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر  هیئت بسکتبال تعداد پنج بازیکن و دو مربی در تیم ملی دارد و همواره یکی از تیم‌های مدعی بسکتبال کشور است، خاطرنشان کرد: هیئت بسکتبال فارس در ارزیابی که فدراسیون انجام داده در بین سه هیئت برتر کشور است.

رئیسی با اشاره به اینکه این هیئت با کمبود سالن ورزشی رو برو است،گفت: در حال حاضر هیئت بسکتبال در شیراز، دارای یک سالن اختصاصی است که این سالن نیز پاسخگوی نیاز علاقه‌مندان به رشته بسکتبال نیست و باید با برنامه‌ریزی اختصاص سالن‌های بیشتر به این رشته مورد توجه قرار گیرد.

وی  با اشاره به فعال بودن بیش از  55 رشته  ورزشی در شهر شیراز بیان کرد: اماکن اداره کل ورزش و جوانان محدود و جوابگوی نیازهای ورزشی نیست و متاسفانه تعداد زیادی از اماکن در اختیار آموزش پرورش و شهرداری هستند که با توجه به این مشکلات، هیئت بسکتبال برای پرکردن خلاها از ظرفیت بخش‌های خصوصی به خوبی استفاده کرده است.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت