Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@09:51:14 GMT

انتخاب واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۱۱۳۶

به گزارش روابط عمومی شرکت زعفران سحرخیز، در این مراسم که با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت، رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، سعید باستانی نماینده مجلس، مسوولان قضایی و جمعی از مسوولان و مدیران استان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، شرکت زعفران سحرخیز به‌عنوان واحد نمونه صنعتی و منتخب خراسان رضوی در سال ۹۸ انتخاب شد و پیمان سحرخیز عضو هیات‌مدیره گروه سحرخیز، لوح زرین این مراسم را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرهاد سحرخیز عضو هیات مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در ابتدا باید این را گفت که ما واقعا در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و‌ اگر بخواهیم در این جنگ پیروز میدان باشیم، باید تمام بخش‌های مربوط به حوزه اقتصاد با هم هماهنگی داشته باشند؛ اما متاسفانه شاهد عدم تحقق این اتفاق هستیم.

وی افزود: با توجه به شعار سال و قرار گرفتن در وضعیت اضطراری نیاز است که برخی از بخشنامه‌های دارای مشکل تصحیح شوند یا اینکه برای برخی از قوانین مفید ضمانت اجرایی در نظر گرفته شود. یکی از این موارد رویه‌های اجرایی در مورد مساله پیمان‌سپاری ارزی است که برخی از آیین‌نامه‌ها و روش‌های اجرایی این مساله، تولیدکنندگان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. سحرخیز به رونق و توسعه تولید در وضعیت کنونی اشاره کرد و افزود: درحال حاضر برای رونق و توسعه تولید نیاز به تقویت نقدینگی واحدها است که بانک‌ها نقش اساسی در این حوزه ایفا می‌کنند و ما شاهد این هستیم که متاسفانه بانک‌ها وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند. عضو هیات‌مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز تصریح کرد: باید در تمام بخش‌ها بهبود وضعیت بخش خصوصی در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم شاهد رونق تولید باشیم؛ در غیر این صورت شعار امسال هم مانند سال‌های دیگر تنها روی کاغذ مورد توجه قرار می‌گیرد و جنبه عملیاتی ‌پیدا نخواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند