Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان در حاشیه تمرین تیمش، خصوص آخرین وضعیت این تیم و همچنین حواشی ایجاد شده برای محمد بلبلی و موسی کولیبالی صحبت کرده است.

طرفداری- جواد نکونام در حاشیه تمرین تیم فولاد خوزستان در تهران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت تیم فولاد  اظهار داشت:

همانطور که گفتید تیم ما سر زمانی که نیاز داشتیم وحتی زودتر تمرینات را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ روز در اهواز بودیم و بعد به شهرکرد رفتیم و با توجه به گرمای اهواز و تمرینات پرفشار تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم. اردوی بعدی ما از روز شنبه شروع می‌شود. می خواستیم در خارج از کشور اردو بزنیم اما به دلیل شرایط اقتصادی باشگاه در کشور و در تهران اردو زدیم.

وی در مورد جذب بازیکنان گفت:

بازیکنان مد نظرمان قراردادشان تمدید شد و بازیکنان مدنظرمان را با توجه به بودجه ای که داشتیم جذب کردیم. ما دستمزد میلیاردی نداریم که به بازیکنان بدهیم. هیچ بازیکنی نداریم که دستمزد میلیاردی بگیرد. به جز بازیکنان خارجی. راهی را می‌رویم که فولاد دیگر نیازی به خرید بازیکن جدید نداشته باشد.

سرمربی فولاد در مورد اینکه هدف این تیم در لیگ برتر چیست؟ گفت:

هدف ما این است که بالای جدول باشیم همه تیم‌ها برای این هدف می آیند اما رقابت در بین ۶ تیم بالای جدول که هزینه‌های خوبی انجام می‌دهند و بازیکنان گرانقیمت می‌گیرند ما هم می خواهیم در جمع تیم های بالای جدول باشیم.

نکونام در مورد اینکه تیمش همه کارها را به موقع انجام داده گفت:

باشگاه فولاد نیازی به گفتن من ندارد همه می دانند که باشگاه خوبی است و  مردم چقدر به فولاد علاقه دارند. ما جا به جایی زیاد داشتیم و نیاز به هماهنگی داشتیم . جذب بازیکنان هم پروسه‌ای بود که انجام شد البته  جذب بازیکنان مورد نیاز کمی دیر شد. ما تیمی نیستیم که بازیکنی با دستمزد ۲-۳ میلیارد تومانی بگیریم. نزدیک چنین بازیکنانی هم نمی توانیم برویم.

وی در مورد احتمال جذب پژمان منتظری گفت:

پژمان بامن صحبت کرد و گفت  دوست دارد خارج از کشور بازی کند و گفت اگر توانست می‌آید اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

وی در مورد جذب عبدالله زاده  و اینکه قرار است بازیکنی از فهرست تیم کنار برود گفت:

بله صدرصد این مساله را اعلام می‌کنیم.

سرمربی فولاد در مورد برنامه آماده سازی تیمش گفت:

فردا با تیم قشقایی در تهران داریم و اردوی مان تمام می‌شود و سپس یک اردو در تهران داریم و در جام ۴ جانبه‌ای با حضور پرسپولیس، سایپا و فولاد که تیم چهارم را نمی‌دانم شرکت می‌کنیم.

نکونام در مورد اینکه شروع لیگ هنوز مشخص نیست، گفت:

برای تیم ما خوب نیست زیرا ما سر موقع تمرینات را شروع کردیم زیرا یکی از تیم‌هایی که ضرر می‌کند تیم ماست.

نکونام تصریح کرد:

اگر در همه کارها قانون اول باشد و بعد اجرا کنیم خوب است به شرطی که بعد عوض نشود. من خودم در ورزشگاه فولاد رفتم و حیف است که چنین اتفاقاتی در آن ورزشگاه در فینال جام حذفی رخ داد.

وی در مورد فهرست بازیکنان تیم ملی گفت:

قطعا بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی می‌روند و لیست سرمربی تیم ملی برای همه قابل احترام است و باید به نظرش احترام گذاشت.

نکونام در مورد جذب بلبلی گفت:

ما با او قرارداد بستیم قبل از اینکه تیمی بخواهد با او مذاکره کند اما او به باشگاه استقلال  رفت و با این باشگاه تمرین می‌کند اما باید ببینم که قانون در مورد بازیکنان چه می گوید تا دیگر چنین مسایلی پیش نیاید.

وی در مورد جذب کولیبالی عنوان کرد:

کولیبالی در شهرکرد بامن قرارداد بسته بود اما گفت رسانه ای نشود تا من پولم را بگیرم و گرنه ما خیلی وقت پیش با کولی بالی قرارداد بسته بودیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد

آفتاب‌‌نیوز :

مصدومیت شدید مهدی مهدی‌پور در بازی مقابل مس رفسنجان موجب شد این بازیکن فصل را از دست بدهد و مشکلات جواد نکونام افزایش پیدا کند، چون چند ماه قبل از این هم کوین یامگا را به طور کامل از کف داده بود. همان موقع که مهدی‌پور را از زمین خارج کردند کاملاً مشخص شد که این بازیکن فصل را به طور کامل از دست داده است و حتی صحبت بر سر آن بود که شاید هفته‌های آغازین نیم فصل دوم لیگ بیست و چهارم را نیز نتواند بازی کند، ولی به نظر می‌رسد حالا اتفاقات بهتری برایش رخ داده است.

استارت فیزیوتراپی

مهدی‌پور سه شنبه هفته گذشته زیر تیغ جراحی رفت و چند روز را پس از آن به طور کامل در استراحت مطلق به سر برد تا شرایط برای استارت فیزیوتراپی فراهم شود. مهدی از روز یکشنبه فیزیوتراپی خود را آغاز کرده و در واقع روند درمانی او استارت خورده است. از قرار معلوم به زودی این بازیکن می‌تواند آب درمانی هم انجام بدهد و پس از اینکه فیزیوتراپی و آب درمانی را به طور کامل انجام داد، آنگاه با اجازه پزشک معالج دویدن در زمین فوتبال را استارت خواهد زد.

گفتگو با سرمربی

جواد نکونام از اولین ساعاتی که مهدی‌پور مصدوم شد به طور جدی پیگیر وضعیت او بود و برخی از عوامل باشگاه نیز قضیه را دنبال می‌کردند تا هیچ مشکلی جهت عمل جراحی این بازیکن به وجود نیاید. با توجه به اینکه هنوز فصل بیست و سوم تمام نشده و لیگ بیست و چهارم نیز به واسطه دیدار‌های تیم ملی که از شهریور دوباره استارت خواهد خورد، اواخر تابستان و در طول پاییز با وقفه‌های گاه و بیگاه مواجه می‌شود، به احتمال فراوان مهدی مهدی‌پور می‌تواند در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به میدان بازگردد و این خبر خوبی بود که به گوش جواد نکونام رسید. سرمربی استقلال به طور مستمر پیگیر وضعیت مهدی‌پور بوده و شرایطش را دنبال می‌کند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد

مهدی مهدی‌پور از جمله بازیکنان موثر استقلال در فصل جاری بود و تا قبل از اینکه مصدوم شود، جواد نکونام از او کاملاً رضایت داشت به همین خاطر استقلالی‌ها نمی‌خواهند او را از دست بدهند. از قرار معلوم مذاکرات ابتدایی برای تمدید قرارداد انجام شده، ولی قرار است طی روز‌های آینده قضیه به صورت جدی‌تر دنبال شود. اگر مهدی‌پور در استقلال بماند، باید ببینیم استقلال از همان ابتدای فصل نامش را رد می‌کند یا اینکه ترجیح می‌دهد اسم این بازیکن را از نیم فصل دوم وارد لیست کرده و در دور رفت از وجود بازیکن دیگری بهره‌مند شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود