Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@15:41:01 GMT

آیا برج میلاد تهران کج شده است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۰۴۹

آیا برج میلاد تهران کج شده است؟

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص شایعات مطرح شده در خصوص کج شدن برج میلاد گفت: شایعات از آنجایی شکل گرفته است که ما یک گود برداری در کنار مرکز همایش‌ها داشتیم که متاسفانه به گود برج میلاد معروف شده است در حالی که هیچ ارتباطی با برج میلاد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما در اطراف برج میلاد ابزار دقیق پایش قرار داده‌ایم و برج میلاد به طور دائمی در حال پایش است و نه فقط کج نشده است بلکه مطرح شدن چنین موضوعاتی شبیه شوخی است.

صبوری دیلمی با اشاره به اهمیت بالای برج میلاد و سازه‌ای به این بزرگی گفت: اینگونه نیست که برج کج بشود و کسی نفهمد کج شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حتی گودبرداری کنار مرکز همایش‌های برج میلاد هم ابزار دقیق نصب شده و به طور دائمی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: نه در مرکز همایش‌ها و نه در برج تغییر مکان‌های غیرمجاز نداریم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند