Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب گردان در حاشیه تمرین تیم فولاد خوزستان در تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ ۱۰ روز است که در اردو هستیم و تمرینات خوبی داشته‌ایم. به خاطر شرایط ارتفاع ابتدا در شهرکرد اردو زدیم اکنون هم در تهران صبح  و عصر تمرین می‌کنیم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم.

اخبار ورزشی_ وی با اشاره به حضور نکونام در فولاد گفت:‌ جواد نکونام مربی بسیار خوبی است و در پست‌هایی که ایشان نیاز به بازیکن داشته است بازیکن جذب کرده‌ایم و بازیکن هم زیاد از دست نداده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان  در مورد اینکه فولاد دروازه‌بان زیاد دارد و آیا او دروازه‌بان فیکس خواهد بود یا نه، گفت: این مسئله را زمان مشخص می‌کند همه زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنیم و من تلاش می‌کنم نظر کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد جواد نکونام فوتبال جواد نکونام فوتبال فولاد فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها که در بازگشت از تبریز اولین تمرین خود را با حضور پرشور تماشاگرانشان در کمپ مرحوم حجازی آغاز کرده‌اند در یک روز تعطیل با استقبال جالب توجه هوادارانشان مواجه شدند.

استقبالی که البته بدون حاشیه هم نبود و بیشتر بودن جمعیت هواداران نسبت به ظرفیت کمپ مرحوم حجازی منجر به آسیب دیدگی چند نوجوان استقلالی شد.

چند هوادار نوجوانی که برای تماشای تمرین در سکوها به صورت خطرناک مستقر شده بودند در حین تشویق شدید جواد نکونام روی زمین افتادند.

با این حال مشکل جدی برای این تماشاگران پیش نیامد و تمرین استقلال بدون مشکل در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت