Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان درگذشت آیت‌الله سید محمد شاهرودی مرجع تقلید شیعیان را تسلیت گفت. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی درگذشت «آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی مرجع تقلید شیعیان» را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش از پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه استان کردستان آمده است که خبر در گذشت فقیه توانا، عالم عالَم و اسوه اخلاق و زهد حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی موجب تالم و تاثر عمیق اینجانب و عموم علاقمندان گردید.

«آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی» شخصیتی کم‌نظیر در تعلیم و تربیت و مجاهدی فی سبیل الله بودند که ثمره این عمر پربرکت پرورش صدها فقیه، مفسر و معلم اخلاق بوده است.

آیت‌الله‌ «حسینی شاهرودی» دعوت حق را لبیک گفت + زندگی نامهپیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان اعتصامی‌فرپیام تسلیت آیت‌الله نوری‌همدانی در پی رحلت آیت‌الله محقق‌کابلی

ضایعه مولمه ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بیت شریف مکرمشان به‌ویژه فرزندان عالم و فرهیخته آن مرحوم صبر و اجر عظیم را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

به گزارش تسنیم؛ «آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی» فرزند آیت‌الله‌ سید محمود حسینی شاهرودی مرجع شیعیان بود که به‌دلیل بیماری مدتی در بیمارستان تهران بستری بود و دیروز در سن 94 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد