Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@17:02:00 GMT

6 عادت ثروتمندترین‌های جهان را بشناسیم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۷۴۷

6 عادت ثروتمندترین‌های جهان را بشناسیم

رویداد۲۴ اگر این حقیقت را در نظر نگیریم، اشتراکات زیادی بین تمام افراد ثروتمند وجود دارد. -عادتهایشان. ماا چیزی هستیم که ب طور مداوم انجامش میدهیم ما محصول فعالیت های خودمان هستیم. افراد موفق، عادت های خاصی را در خود ایجاد می کنند که به آنها کمک می کند تا در هر حیطه ای حکمفرمایی کنند

در اینجا 6 عادت ثروتمندترین‌های جهان را مرور میکنیم که به آنها کمک کرده است تا به جایی که هستند برسند

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد ثروتمند سحرخیزند
بسیاری از افراد سحرخیز هستند و برای این عادت خود دلایل محکمی نیز دارند. «تیم کوک» مدیر عامل اپل، ساعت 4:30 بیدار شده و تا نیم ساعت مشغول فرستادن ایمیل‌های شرکت است. همیشه نیم ساعت بعد به باشگاه می‌رود. او در آنجا همراهی «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی، «هاوارد شولتز» و «ریچارد برانسون» مدیران استارباکس و «ایندرا نووی» مدیر عامل پپسی کو را نیز خواهد داشت. اینکه سحرخیز بودن بسیار مفید است، دلایل علمی داشته و ثابت شده است. نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که افراد سحرخیز، شادترند و سازنده‌تر عمل می‌کنند.

2. افراد موفق به ندرت بیکار هستند
افراد ثروتمندی چون «اپرا وینفری» و «وارن بافت» زمان کمتری را صرف صحبت کردن درباره ایده‌هایشان می‌کنند. آن‌ها از زمان به عنوان اولین اولویت‌شان بهره می‌برند. آن‌ها زمان را ثروت می‌دانند. همچنین می‌دانند که برای کاری که قرار است انجام دهند، نیازی به تایید دیگران ندارند. این به نظر عادت نیست؛ اما اشتباه نکنید. اگر برای یک لحظه تامل کرده و به داشته‌های خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که کارهای زیادی وجود دارند که شما توان انجامش را دارید. تفاوت افراد فقیر و ثروتمند در این است که ثروتمندان از اولین لحظه خود برای انجام کار بهره می‌برند؛ اما سایر افراد در تصمیم‌گیری‌هایشان سست عمل می‌کنند. همین دلیل عدم موفقیت‌شان است. آن‌ها زیاد فکر می‌کنند و کمتر عمل می‌کنند.

3. افراد ثروتمند هنر «نه» گفتن را به خوبی بلدند
آیا تا به حال گفته‌اید «بله»، زمانی که می‌خواستید بگویید «نه»؟ این مورد برای همه ما اتفاق افتاده است. نه گفتن بدون آزار و اذیت دیگران یک هنر است. افراد ثروتمند این هنر را به خوبی شناخته‌اند. « وارن بافت» می‌گوید:
افراد موفق و افراد واقعا موفق باهم متفاوتند. افراد واقعا موفق معمولا به همه چیز نه می‌گویند. این افراد برای وقت خود ارزش قائلند. آن‌ها با بله گفتن به دیگران، تلاشی برای راضی نگه داشتن‌شان نمی‌کنند. آن‌ها طبق برنامه و هدف‌شان پیش می‌روند و نگران نه گفتن نیستند.

4. افراد ثروتمند پول خود را به کار می‌گیرند
مردمی که به ثروت دست یافته‌اند و موفق هستند می‌دانند چگونه پول خود را به خوبی مدیریت کنند. آن‌ها پول را سرمایه‌گذاری می‌کنند. از هر دلاری برای کار کردن استفاده کرده و همیشه در جستجوی فرصت‌های جدیدی برای جبران پول نقد خود می‌باشند. افرادی که ثروتمندند، همواره برای موفقیت آماده‌اند. هرگز منتظر شانس نمی‌مانند و در زمان فعالیت‌شان است که به استقبالش می‌روند.

5. افراد ثروتمند برای خود هدف تعریف می‌کنند
افراد موفق، عادت بسیار خوبی در تعیین اهداف در راه درست دارند. همه ما اهدافی داریم. همگی از دوران کودکی رویاهایی را در سر پرورانده‌ایم. برای تبدیل شدن به چیزی بسیار بزرگ برنامه‌ریزی داشته‌ایم. افراد ثروتمند، اهداف‌شان را واقع‌بینانه انتخاب می‌کنند. آن‌ها را یادداشت کرده و برای رسیدن به موارد مشخصی تلاش می‌کنند. این افراد همواره می‌دانند که عادت‌های خوب به موفقیت بیشترشان منجر شده و عادت‌های بد تاثیرات مخربی دارند.

6. افراد موفق خود را آموزش می‌دهند
آن‌هایی که ثروتمندند، وقت خود را صرف تماشای تلویزیون نمی‌کنند. مطالعه کرده و توانایی‌های جدیدی می‌آموزند. هرگز موقعیت‌های خود را برای افزایش دانش‌شان بخصوص در حیطه‌های خاص، از دست نمی‌دهند. یاد گرفته‎اند که روی توانایی‌ها و مطالب مرتبط با حوزه کاری‌شان تمرکز کنند. آن‌ها روش‌های جدیدی برای به جریان انداختن درآمد خود یاد می‌گیرند و این کار را به طور موثر انجام می‌دهند. آموختن به شما کمک می‌کند از اشتباه اجتناب کنید. این دلیل اصلی یادگیری مهارت‌های جدید است.

به یاد داشته باشید کاری که شما به طور روزانه انجام می‌دهید بسیار مهم است. فعالیت‌هایتان، شما را تعریف می‌کنند. موفق‌ترین افراد جهان همیشه از روال و آداب و رسوم خاصی پیروی کرده‌اند. این درست همان چیزی است که بسیاری از ما آن را عادت ثروتمندترین افراد جهان می‌دانیم.
عادات زندگی روزانه شما تا چه حدی شبیه به ثروتمندترین افراد جهان است؟

برچسب ها: رویداد24 ، ثروتمندترین‌های جهان ، نقطه اشتراک ثروتمندترین‌های جهان ، سرمایه‌گذاری ، بیکاری و اشتغال ، بیل گیتس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ثروتمندترین های جهان سرمایه گذاری بیکاری و اشتغال بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه بایر لورکوزن موفق شد در دیدار با اشتوتگارت از هفته سی و یکم بوندسلیگا از شکست فرار کند و با رسیدن به تساوی ۲-۲، برای چهل و ششمین بازی متوالی به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
رابرت اندریچ هافبک مرکزی و توانمند آلمان در دقیقه ۹۰+۶ روی ارسال هینکاپیه با پای چپ خود گل تساوی را وارد دروازه اشتوتگارت کرد و این تیم شکست ناپذیر در این فصل از مسابقات، ۲۱ گل بعد از دقیقه ۹۰ وارد دروازه رقبا کرده‌اند تا یک پیروزی لحظه آخر شیرین را تجربه کنند.

۱.ادام هلوژک 8-0 (اوتنسن - دی ای اف بی پوکال)، دقیقه 90
2.ازکیل پالاسیوس 2-2 (بایرن مونیخ - بوندسلیگا)، دقیقه ۹۰+۴
۳. امین عدلی 4-2 (سندهوسن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰+۱
۴.امین عدلی 5-2 (سندهوسن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰+۴
۵.ویکتور بونیفیس 1-0 (قره‌باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۴
۶.پاتریک شیک 3-1 (پادربورن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰
۷.ازکیل پالاسیوس 1-0 (اگزبورگ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۴
۸.پیرو هینکاپیه ۳-۲ (لایپزیش - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۱
۹.جاناتان تاه ۳-۲ (اشتوتگارت - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۰.جرمی فریمپونگ ۳-۰ (بایرن مونیخ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۵
۱۱.پاتریک شیک ۲-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۲
۱۲.پاتریک شیک ۲-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۳
۱۳. فلوریان ویرتز ۲-۰ (ولفسبورگ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۴.پاتریک شیک ۳-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۷ 
۱۵.رابرت اندریچ ۱-۱ (هوفنهایم - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۶.پاتریک شیک ۲-۱ (هوفنهایم - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۱
17.ویکتور بونیفیس ۲-۰ (وستهام - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۱ 
۱۸.فلوریان ویرتز ۵-۰ (وردربرمن - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۹.جرمی فریمپونگ ۱-۱ (وستهام - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰ 
۲۰.یوسیپ استانیشیچ ۱-۱ (دورتموند - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۷ 
۲۱.رابرت آندریچ ۲-۲ (اشتوتگارت - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۶

دیگر خبرها

  • باید مکتب آوینی را بشناسیم
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!