Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در بیست و نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با تاکید بر لزوم تأمین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی کاغذ گفت: در جلسه امروز مقرر شد بخشی از آن به صورت خمیر و بخشی دیگر به صورت چوب‌های جنگلی خودمان تأمین شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید،

*{ با اشاره به بحث ارزهای دیجیتال (بیت کوین) }: مقرر شد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی‌های لازم را انجام داده و نتایج آن را در جلسه بعد گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار است به این پول مجازی مجوزی داده شود و در این حوزه مدیریتی اعمال شود باید اقدام لازم را انجام دهند. چون در این شرایط استفاده غیرقانونی از برق موضوع نگران کننده‌ای شده است.

*{ با اشاره به اینکه برخی نظر سنجی‌های هدفمند از خارج از کشور در مورد تولید بیت کوین به اشکال مختلف هدایت می‌شود}: نوع سوالات این نظر سنجی ها نشان می‌دهد بیشتر به دنبال جمع آوری اطلاعاتی هستند که می‌تواند مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با مسائل تحریمی باشد.

* در جلسه امروز مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی به زیر مجموعه های خودشان اطلاع رسانی درست انجام دهند. به خصوص وزارت ارشاد، مطبوعات و رسانه‌ها را در جریان این موضوع قرار دهد و ضمن بررسی ریشه‌های این نظر سنجی ها شیوه‌های مقابله با آن را پیدا کنند و اطلاع رسانی دقیق داشته باشند. وزارت اطلاعات نیز با روش‌هایی که می‌تواند، وارد عمل شود به طوری که ازشرایطی که به وجود آمده سو استفاده نشود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران