Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:51:46 GMT

واکنش لشکر ۱۶‌زرهی به‌لغو کنسرت‌سیروان‌خسروی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۳۲۱۸

واکنش لشکر ۱۶‌زرهی به‌لغو کنسرت‌سیروان‌خسروی

رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی قزوین تاکید کرد: هیچگونه قراردادی برای برگزاری کنسرت سیروان خسروی منعقد نشده است.
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام کربلایی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: اسپانسر برگزار کننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر ۱۶ برای واگذاری سالن نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: طی روز‌های اخیر برگزاری کنسرت بهنام بانی از خوانندگان معروف کشور در این سالن نشان دهنده این است که ما مخالفتی با اصل برگزاری کنسرت نداشته ایم.

حجت الاسلام کربلایی ادامه داد: به دنبال پیگیری‌های اسپانسر برگزار کننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر ۱۶ زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوز‌های لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط می‌باشد.

وی افزود: علاوه بر این روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر ۱۶ زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یاد آوری شد که با توجه به عدم ارائه مجوز‌های لازم امکان واگذاری سالن میسر نمی‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لشکر ۱۶ زرهی قزوین کنسرت بهنام بانی کنسرت سیروان خسروی لغو کنسرت مسجد سلیمان امانوئل مکرون جیسون رضائیان بنیاد مستضعفان زلزله پرویز فتاح شیخ دیاباته گام دوم برجام جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای منابع انگلیسی، باشگاه لیورپول آماده است تا قرارداد همکاری جدیدی با آدیداس از فصل 26-2025 آغاز کند.

پس از یک فرآیند مناقصه، آدیداس به عنوان برنده مناقصه برای عقد قراردادی به مدت پنج فصل، از 2025 تا 2030 شناخته شد. به این ترتیب آدیداس پس از 13 سال یک بار دیگر اسپانسر و تامین کننده البسه باشگاه لیورپول خواهد شد. آدیداس در این راه رقبایی چون نایکی و پوما را شکست داد. نایکی در حال حاضر اسپانسر اصلی قرمزهاست.

نایکی از فصل 21-2020 تامین‌کننده کیت لیورپول است و قبل از آن نیوبالانس اسپانسر باشگاه بود.

نایکی تنها 30 میلیون پوند (37 میلیون دلار / 34.8 میلیون یورو) در هر فصل به لیورپول پرداخت می کند، مبلغی نسبتاً کم برای یک باشگاه در سطح لیورپول. انتظار می رود آدیداس بیش از 50 میلیون پوند به لیورپول بپردازد.

نیو بالانس بین سال‌های 2015 تا 2020 سالانه 25 میلیون پوند به لیورپول پرداخت می‌کرد، دوره‌ای که باعث شد این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ پس از 30 سال و ششمین قهرمانی اروپا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست