Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@04:35:50 GMT

قطع شدن برق ۱۵۰ مشترک بخش گلگیر مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۳۳۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج ، کیامرث حاجی زاده عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در مسجدسلیمان اظهار کرد: همه نیروهای امدادی و اورژانسی در حالت آماده باش هستند و تأسیسات آب برقرار هستند و آب روستاها مشکلی ندارند.

حاجی زاده با اشاره به وجود ۱۳ دستگاه ترانس فوق توزیع در مسجد سلیمان افزود: ایستگاه برق فعال است ولی دو دستگاه از مدار خارج شدند و برق ۱۵۰ مشترک در گلگیر و مسجد سلیمان خاموش است که این مشکل تا امشب مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خسارات جزئی راه‌ها و پل‌ها اشاره و تصریح کرد: راه شهرستان مشکلی وجود ندارد فقط در راه روستایی مختصر خسارت وارد شده است که نیروهای راه و مسکن آماده خدمت رسانی هستند و چند نقطه محور روستایی از جمله عنبر ریزش‌ها محدود بود. ۶ اکیپ بازرسی فنی توسط راهداری استان اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اعزام ۲۰ گروه نشت یاب گاز افزود: جایگاه سوخت شهرستان به جز یک مورد که دچار نشتی شدند همه سالم هستند و مشکل سوخت در شهر نیست. در بخشی سی ان جی شهر قطع شده بود که در حال رفع مشکل هستند.

حاجی زاده گفت: آب شرب شهرستان مشکلی ندارد و توزیع آب روال عادی خود را طی می‌کند و در حال حاضر ۵۰ هزار بطری آب و پنج هزار پرس غذای گرم در حال توزیع بین زلزله زدگان است.

به گزارش خبرنگار بسیج، تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان مسجدسلیمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

یک مرد کهنسال در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان پس از زمین لرزه در اثر ترس و عارضه سکته جان باخت.

گروه‌های ارزیاب و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند و فرمانداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، ایذه، اندیکا و باغملک در وضعیت آماده باش هستند.

ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را به شدت تکان داد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که همه شهرهای استان خوزستان و حتی برای استان لرستان هم این زمین لرزه را احساس کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: براساس گزارش تیم‌های ارزیابی، تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حقایق پنهان درباره ماه
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند