Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:35:35 GMT

فرماندار جدید هریس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۳۵۱۶

فرماندار جدید هریس معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان  شرقی، در این جلسه علیرضا  خاکپور به عنوان فرماندار جدید هریس معرفی و از تلاش‌ها و خدمات علی محمودی، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاکپور دارای مدرک دکتری اقتصاد و مدیریت استراتژیک است و مسئولیت‌هایی از جمله کارشناس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، رئیس گروه اقتصاد و بازرگانی استانداری، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری جلفا، بخشدار صوفیان و معاون فرمانداری هریس را در کارنامه خود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط حاکم بر روابط بین‌الملل بعد از خروج آمریکا از برجام، گفت: با توجه به نفوذ دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌بین‌الملل، حرکت نظام به سمت اهداف خود محکم‌تر و استوارتر از گذشته ادامه دارد.
علیار راستگو در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان هریس، افزود: امروز صنایع و واحدهای تولیدی ما از نظر تولید، فناوری، تامین مواد اولیه و نیروی انسانی در شرایط خوبی هستند و روی پای خود ایستاده‌اند که این نشان‌دهنده باور به خودکفایی و خوداتکایی است و مطمئناً از این پیچ تاریخی هم با موفقیت عبور خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه البته مشکلاتی هم در اثر تحریم‌ها ایجاد شده است که باید مدیریت شود، افزود: در شرایط فعلی همه باید در جهت تقویت روحیه امیدواری در جامعه تلاش کنند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما به عنوان نهاد حاکمیتی دو وظیفه اصلی داریم، افزود: وظیفه اول این است که هر کس در هر جایگاهی که هست کار خود را به درستی انجام دهد و در زمان مسئولیت خود در انجام وظایف قانونی تلاش مضاعف کند.
وی تأکید کرد: وظیفه مسئول، کار و تلاش است نه مطالبه‌گری و مردم باید مطالبه‌گر باشند.
راستگو ادامه داد: وظیفه دوم ما ایجاد انسجام و وحدت در بین دستگاه‌های اجرایی است و هیچ کس نباید از خود سلب مسئولیت کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های شهرستان هریس در حوزه صنعت و گردشگری اشاره کرد و گفت: جذب گردشگر نیاز به تامین زیرساخت دارد و باید کمک کنیم این امر تحقق یابد.
وی افزود: در حوزه‌های صنعتی هم زیرساخت‌هایی از قبیل برق، گاز و آب باید تأمین شده و به نحوی برنامه‌ریزی شود که سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر فعالیت کنند.
راستگو اضافه کرد: مردم نیز باید همراه سرمایه‌گذاران برای توسعه شهر و دیار خود بکوشند و اگر مردم منطقه همت نکنند چیزی تحقق نخواهد یافت.
رئیس ستاد انتخابات استان نیز در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه باید برای جذب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم که اگر این امر تحقق یابد کشور باثبات‌تر خواهد شد.
وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان با بی‌طرفی کامل روند انتخابات را به پیش می‌برد و با افرادی که از امکانات دولتی در فرایند انتخابات سوءاستفاده کنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال برق گاز مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار