Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،جوان کارآفرین و مخترع جوانرودی با بیان اینکه ایده اختراع خود را از نظرات و مشورت‌های برادرش گرفته است، گفت : زمانی که برادر من در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل بود به منظور گذران زندگی و تامین هزینه‌های تحصیل به کار بازاریابی محصولات وابسته خودرو همچون قلم خشگیر مشغول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه همزمان با تحصیل برادرم من نیز در دانشگاه کرمانشاه مشغول به تحصیل در رشته شیمی بودم، گفت : در آن زمان مشورت‌های برادرم با من و تاکید وی بر این موضوع که محصولاتی همچون قلم خشگیر و پولیش مشابه ایرانی ندارد مرا به فکر واداشت که محصولی با برند ایرانی، اما مشابه محصول خارجی تولید کنم.

وی عنوان می‌کند: من ایدم را در سال ۹۲ اجرایی کردم، اما از آنجایی که بهترین قلم قلمی بود که به طور ۱۰۰ درصد با ماشین تطابق رنگ و ماندگاری بالای داشته باشد در ابتدای کار تاچندین ماه به کار آزمون و خطا مشغول بودم.

جوان جوانرودی بیان می‌کند: برای انجام آزمون‌ها ابتدا خودم بر روی ماشین‌های متعددی با وسیله‌ای نوک تیز خراشیدگی وارد می‌کردم و سپس از قلم ساخته شده در کارگاهم آن خراشیدگی را می‌پوشاندم و در نهایت به منظور سنجش ثبات رنگ چندین بار به کارواش برده و با چندین شوینده می‌شستم تا ماندگاری رنگ قلم مشخص شود.

وی تاکید می‌کند: در نهایت پس از شش ماه تلاش بی وقفه به یک فرمول جامع رسیدم و این فرمول که هم اکنون بالاترین کیفیت برای تولید قلم خشگیر است در محصولاتم به کار می‌برم.

جوان موفق و مخترع جوانرودی تصریح می‌کند: بعد از گذشت این مرحله برای شروع کار نیاز به سرمایه داشتم که در ابتدا ۱۵ میلیون تومان از کمیته امداد وام قرض الحسنه گرفتم و با این سرمایه اقدام به تولید قلم خشگیر ودر کنار آن پولیش و موم آتش زا کردم.

جوان جوانرودی می‌گوید: گرچه این سرمایه اندک است، اما من با این سرمایه اندک تاکنون توانسته ام به اندازه نیاز، اما با کیفیت بالا و صرفا برای رنگ ماشین‌های که بیشترین فروش را دارند قلم خشگیر تولید کنم.

این جوان مخترع عنوان می‌کند: هم اکنون من برای شش نفر از اعضای خانواده ام به صورت مستقیم شغل پایدار ایجاد کرده ام که اگر تسهیلات بیشتری در اختیار من قرار گیرد و سرمایه ام بیشتر شود می‌توانم برای ۱۰۰ نفر دیگر نیز شغل ایجاد و رنگ‌های بیشتری را نیز تولید کنم .

 

 

انتهای پیام/د

قلم خشگیر که کیفیتی برابر محصول خارجی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز

قلب جوان ۲۴ سالهٔ اهل رفسنجان که دچار مرگ مغزی شده بود، با کمک هوانیروز ارتش برای انجام عمل پیوندمنتقل شد.

به دلیل اهمیت عمل پیوند این انتقال عضو در مدت ۶۵ دقیقه از کرمان به بیمارستان مسیح دانشوری تهران انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • مرگ یک ماهیگیر جوان بر اثر برق گرفتگی
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • (ویدئو) فیلمی از یک زوج جوان روی ترک موتور جنجالی شد
  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!