Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ژائو فلیکس، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید در اولین نشست خبری به عنوان بازیکن جدید این تیم از روزهای خوب آینده و تلاش برای انجام بهترین بازی‌ها برای تیم پایتخت اسپانیا سخن گفت.

 او در این باره گفت:  خیلی خوشحالم که می‌توانم بخشی از این پروژه و تاریخ باشگاه باشم. اینجا هستم تا هر کمکی از دستم برمی‌آید، برای تیم انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم تیمی‌هایم استقبال بسیار خوبی از من به عمل آوردند. می‌خواهم به هر نحوی شده به باشگاهم کمک کنم. فشار زیاد ناشی از قیمت نجومی خرید،  مربوط به بازار نقل و انتقالات می‌شود و ربطی به من ندارد. کار من فقط فوتبال بازی کردن  و کمک کردن به باشگاهم تحت هر شرایطی است. گران ترین پرتغالی تاریخ برایم بی معنی است و توجهی به آن ندارم.

 او در ادامه افزود:  بازی مقابل رئال مادرید همیشه خاص است. آن‌ها باشگاه بزرگی هستند. به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید می‌دانم دربی بازی ویژه‌ای است. آنها رقیب مستقیم ما نام دارند. گینس کاپ تورنمنت خوبی است تا با آمادگی لازم فصل را شروع کنیم.  از تقابل احتمالی با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا  استقبال می‌کنم. دوست دارم به خانه برگردم و مقابل دوستانی قرار بگیرم که همه تلاششان را برای پیشرفت من به کار گرفتند. همه می‌دانیم رونالدو  بازیکن بزرگی  و  بهترین بازیکن دنیا و شاید تاریخ است. او حرف‌های زیادی درباره مادرید به من زد و از علاقه زیادش به این شهر می‌گفت. اکنون من اینجا هستم تا تاریخ خودم را بنویسم. تا مرا با نام ژائو فلیکس به خاطر بیاورند. کریستیانو، کریستیانو است. من ژائو فلیکس هستم و می‌خواهم خودم باشم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است