Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@12:35:54 GMT

صدور ۱.۴ میلیارد دلار پوشش بیمه‌ای و ضمانتی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۳۹۳۲

به گزارش اکوفارس، افروز بهرامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نقش صندوق ضمانت صادرات ایران برای پوشش ریسک‌های صادراتی در شرایط تحریمی امروز کشور اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی که نوک پیکان تحریم‌های ظالمانه متوجه تجارت و بخصوص صادرات کشور است، صندوق ضمانت صادرات با طراحی محصولات و خدمات جدید و متناسب با نیاز روز صادرکنندگان سهم قابل توجهی در توسعه صادرات کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صندوق ضمانت صادرات می‌تواند به عنوان سپر دفاعی صادرکنندگان، ریسک‌های سیاسی و تجاری قراردادهای صادراتی را در شرایط تحریمی به حداقل برساند، گفت: در این راستا فعالیت‌های صندوق ضمانت صادرات در سه ماهه اول سال جاری  رشد چشمگیری را تجربه کرده و در سه ماه نخست امسال مبلغی بالغ بر 724میلیون دلار از مطالبات خارجی صادرکنندگان کالا و خدمات را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با اشاره به افزایش 102درصدی خدمات ارائه شده این صندوق به صادرکنندگان با وجود مشابه بودن میزان صادرات غیرنفتی کشور گفت: ما علاوه بر این موارد، در بخش بیمه‌نامه‌های اعتبار صادراتی نیز با دست‌یابی به رقم 656میلیون دلار پوشش، رشد 174درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توییتی نوشت:« با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، خوب است بدانیم که میانگین صادرات سال گذشته ۱۵ کشور اول آسیا (بدون چین) بالای ۵۰۰ میلیارد دلار بوده‌است. مجموع صادرات نفتی و غیرنفتی ایران، به رغم منابع عظیم و تمامی توانمندی‌ها، ۷۸ میلیارد دلار شد. کسب جایگاه قابل قبول تجاری در صحنه رقابت بین المللی، در گرو اصلاح شیوه حکمرانی و تلاش موثر و کارآمد برای رفع تحریم‌های تجاری و بانکی است.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900716

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران