Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحمان کاکه رشی راننده تاکسی تلفنی مهابادی که هفته قبل ۷۴مثقال طلا به ارزش مالی نزدیک به صد و پنجاه میلیون تومان را در ماشین خود پیدا کرده بود، بدون هیچ چشم داشت مالی به صاحب اصلی اش باز گرداند.

این راننده تاکسی پاکدست مبلغ هدیه ۵۰۰هزار تومانی را که صاحب طلا‌ها برایش در نظر گرفته بود دریافت ننمود و تنها مبلغ کرایه مصوبی و قانونی خود را دریافت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامبرده از جمله رانندگان تلاشگر و پاکدست است که در مدت فعالیتش چندین بار اشیاء، وسایل گران قیمت و پول نقد را که از مسافرین بجا مانده است به صاحب اصلی آن عودت داده و بابت آن‌ها هیچ پاداشی را هم دریافت نکرده است.

انتهای پیام/ج

بازگرداندن طلا به صابحش توسط راننده تاکسی مهابادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی قیمت طلا و سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی